• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Peste 400 de romani au invatat sa acorde primul ajutor la cursurile organizate de Asociatia React si Vodafone

Peste 400 de romani au invatat sa acorde primul ajutor la cursurile organizate de Asociatia React si Vodafone

Peste 400 de tineri, au participat la cursurile de prim ajutor organizate in luna octombrie 2011, de catre Asociatia React si Vodafone Romania in cadrul campaniei „O viata poate depinde de tine”.

Cursurile de prim ajutor sunt gratuite si sunt sustinute de catre paramedici SMURD. Pana in prezent au fost organizate cursuri pentru elevi, studenti, dar si pentru publicul larg in orasele Bucuresti, Cluj, Piatra-Neamt, Sibiu si Targoviste. Pana la sfarsitul anului, peste 600 de persoane sunt programate pentru a participa la cursurile de prim ajutor.

In luna octombrie, la numarul de urgenta 112 cele mai solicitate echipaje de interventie rapida au fost echipajele medicale - 58% dintre cazuri, urmate de cele ale politiei , solicitate in  28% dintre cazurii.  De aceea cunoasterea manevrelor si acordarea primului ajutor in cazul unei urgente medicale sunt prioritati care cresc considerabil sansele de supravietuire ale victimei.

„Cunoasterea manevrelor de prim ajutor reprezinta o responsabilitate a fiecaruia dintre noi. Ne bucuram ca, intr-un timp atat de scurt, campania a avut asemenea ecouri: mai mult de 1000 de de persoane inscrise la cursuri, peste 20 de solicitari de colaborare primite din partea institutiilor de invatatmant, initiative de replicare a campaniei. Le multumim tutror celor care ne sunt alaturi si transmit mai departe importanta primului ajutor.” a declarat Anca Stefan, presedinte Asociatia React.

„O viata poate depinde de tine!” este unul dintre proiectele noastre cele mai importante pentru ca el contribuie la salvarea de vieti omenesti. Conform statisticilor, accidentele sunt principala cauza a mortalitatii la tinerii cu varsta mai mica de 35 de ani, astfel incat este vitala cunoasterea manevrelor de prim ajutor pentru fiecare dintre noi. Le multumim tuturor celor care au constientizat mesajele transmise de campanie si s-au inscris la cursurile noastre, a declarat Angela Galeta, senior project manager responsabilitate corporativa Vodafone Romania.

In cadrul cursurilor de prim ajutor participantii din orasele in care au fost organizate cursuri au invatat de la paramedicii SMURD masuri de prim ajutor precum resuscitarea cardio-respiratorie, dezobstructia cailor aeriene, bandajarea unei rani, oprirea unei hemoragii, etc. Persoanele care doresc sa invete principalele masuri de prim ajutor, trebuie sa se inscrie pe www.salvez.ro.

De asemenea, incepand cu luna noiembrie, companiile care doresc sa participe in proiect, se pot inscrie pe www.salvez.ro si echipa mobila „O viata poate deinde de tine!” se va deplasa la sediul organizatiei pentru a oferi gratuit cursuri de prim ajutor angajatilor.

„O viata poate depinde de tine!” promoveaza importanta masurilor de prim ajutor atat in ceea ce priveste accesul rapid la asistenta de specialitate, prin apelarea numarului de urgenta 112, cat si in ceea ce priveste corectitudinea realizarii manevrelor de prim ajutor pana la sosirea ambulantei. Campania a fost lansata de Asociatia React si Vodafone Romania in septembrie 2011.

Campania este concentrata pe cele doua componente, utilizarea corecta a numarului de urgenta 112 si promovarea masurilor de prim ajutor si este sustinuta de doua spoturi TV si un spot radio. Lansat la sfarsitul luniii septembrie, primul spot prezinta importanta cunoasterii masurilor de prim ajutor, iar cel de-al doilea atrage atentia asupra efectelor utilizarii abuzive a numarului de urgenta 112.

Campania „O viata poate depinde de tine!” este organizata de catre Asociatia React si Vodafone Romania in parteneriat cu SMURD, Serviciul de Telecomunicatii Speciale si Ministerul Sanatatii.

Vodafone Romania este divizie a Vodafone Group Plc.Vodafone este cel mai mare grup de telecomunicatii mobile din lume, cu un numar de 381 milioane de clienti in intreaga lume, inregistrat la 30 iunie 2011. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume.

Asociatia REACT este o organizatie neguvernamentala, creata in 2006 pentru a veni in sprijinul actorilor societatii civile prin proiecte ample, durabile, cu impact in comunitatile vizate. Organizatia vizeaza trei domenii: sanatate publica, educatie si integrare sociala, are 5 sucursale in care lucreaza mai mult de 30 de angajati si peste 200 de voluntari. Pana in prezent, Asociatia React a obtinut 9 premii de excelenta - nationale si internationale si a contribuit la salvarea a mai mult de 120000 de vieti omenesti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//