• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

easyJet a numit un nou director regional pentru Elvetia, Austria si Europa de Est

easyJet a numit un nou director regional pentru Elvetia, Austria si Europa de Est

easyJet are un nou Regional General Manager pentru Elvetia, Austria si Europa de Est, inclusiv Romania si Ungaria, in persoana lui Thomas Haagensen.

Thomas va avea sediul la Geneva si va lucra direct cu Peter Voets, Regional Marketing Manager pentru Elvetia, Austria, Europa de Est, inclusiv Romania si Ungaria.

Thomas si-a inceput cariera la sediul central al Tetra Pak – lider mondial in domeniul solutiilor pentru procesare, ambalare si distributie produse alimentare, dobandind o experienta vasta in domenii precum: management de produs, coordonarea programului global de evaluare a satisfactiei, New Business Development, precum si operatiuni de marketing si vanzari pentru Liban si Siria, avand sediul la Beirut intre 2004 si 2008.

El avut de asemenea mai multe responsabilitati importante in reformarea organizatiilor si proceselor. in Liban, a fost responsabil pentru stabilirea planurilor de dezvoltare ale companiei si relatiile cu clientii, fapt ce a dus la o crestere substantiala a veniturilor Tetra Pak.

"Noul rol si responsabilitati din cadrul easyJet ofera oportunitati foarte bune pentru dezvoltare si de abia astept sa contribui la activitatile din regiune", a spus Thomas Haagensen.

Thomas a absolvit HEC (Business School) - Business Administration din Lausanne. S-a nascut in Elvetia si este fluent in engleza, franceza si germana.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//