• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cele mai bune reclame romanesti din ultimul deceniu, premiate la Gala 10 ani de creativitate romaneasca

Cele mai bune reclame romanesti din ultimul deceniu, premiate la Gala 10 ani de creativitate romaneasca

In cadrul Galei “10 ani de creativitate romaneasca”, care a avut loc pe 18 octombrie 2011, la Opera Nationala Bucuresti, au fost aplaudate cele mai bune lucrari ale publicitatii romanesti din ultimii 10 ani.

Agentiile care au urcat pe scena sunt: Gavrilă&Asociaţii, GMP Advertising, Graffiti BBDO Bucharest, Grey-G2 România, Leo Burnett Group, Lowe&Partners, Next Advertising, Odyssey Communication, Ogilvy Group România, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Right Media, Saatchi & Saatchi România si Webstyler.

In total, 15 agentii au obtinut 70 de premii.

Sectiunile de produse si servicii cu cei mai multi premianti sunt: Fast Moving Consumer Goods – Food & Drinks, cu 21 de premii, Art, Culture, Media & Entertainment, in care au fost premiate 17 lucrari si Fast Moving Consumer Goods – Cosmetics, Toiletries, Pharmacy & Household and pet care products cu 7 premii.

Cele mai importante premii ale serii au fost Best of Category – acordate pentru cele 6 categorii de concurs: la Integrated Campaigns, premiul a fost revendicat de Leo Burnett Group – „Ziua Barbatului 2007-2011” pentru brandul Bergenbier, la categoria Online, marele castigator a fost Propaganda cu „Prima piesa de teatru pe Facebook” pentru Undercloud, Best TV a plecat tot la Leo Burnett Group pentru Altex, cu spoturile „Batman” si „Starwars”, Best Radio a fost primit de Publicis pentru campania realizata pentru Politia Capitalei – „Text Kills”, Best OOH s-a dus la Leo Burnett Group pentru „Dinozaurii” – realizat pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa, iar Best Print nu a fost acordat.

Premiile speciale pentru cele mai bune lucrari din 2011 sunt:

TV – Next Advertising pentru spoturile „Vitali” pentru Oskar si „Gelozia” si „Refuz” pentru IQads. Tot pentru TV a castigat si Propaganda cu spoturile „Petrecerea” si „Pisica” pentru Rienergy si cu spoturile „Genul care ia de curiozitate 'ca n-a mai mancat fix din aia'”, „Genul caruia ii pasa daca mai ai, da' de fapt nu-i pasa” si „Genul care se da ocupat ca sa ia fara să ii poti zice nimic” pentru Covrigi de Buzau de la Boromir;

Radio - Publicis cu spotul „Text Kills” pentru Politia Capitalei.

Print – Propaganda cu printul „Femeia de serviciu” realizat pentru Rienergy;

OOH – tot Propaganda a primit doua premii pentru „Femeia de serviciu”- Rienergy si „In deriva – Diana” pentru serialul In Deriva;

Online – Odyssey Communication pentru campania „Concert la injectoare” pentru Rompetrol; Leo Burnett Group – „Redescopera Romania 2010” pentru brandul Petrom; Propaganda cu „Prima piesa de teatru pe Facebook” pentru Undercloud;

Integrated Campaigns – Graffiti BBDO Bucharest pentru campania „Pepsi Cola. Si ieri si azi.” si Propaganda pentru campania „Continua sa continui” pentru Rienergy.

Cele mai premiate branduri ale serii au fost: Altex, Antipa, Bergenbier, Bucegi, Furazolidon, Prigat, Rienergy, Timisoreana si Western Union.

In competitie au fost inscrise 23 de agentii si peste 600 de lucrari. Toate lucrarile participante vor fi incluse in prima arhiva a publicitatii romanesti, care va fi disponibila online pe siteul www.zeceani.ro in curand si se vor putea viziona si in cafeneaua Insitute, The Café, in perioada 20 octombrie - 1 noiembrie.

Premiile au fost acordate de un juriu format din: Adrian Preda – MRM, Alina Gavrilă-Borţun – Gavrilă si Asociaţii, Andrei Tripşa – Three, Bogdan Moraru – Propaganda, Bogdan Naumovici – 23 Communication Ideas, Carmen Tiderle – Leo Burnett & Target, Cătălin Rusu – Rusu+Borţun Brand Growers, Claudiu Dobriţă– DraftFCB Bucharest, Corina Băcanu – DDB Bucharest, Cristian Munteanu – TBWA, Dani Macarie – Ogilvy Group, Ema Prisca – Grey Worldwide Bucharest, Emilian Arsenoaiei – Arsenoaiei & Mătăşel, Liviu David – Next Advertising, Liviu Turcanu – Mercury 360, Mihai Fetcu – Lowe&Partners, Mihai Gongu- Graffiti BBDO, Octav Gheorghe – Gavrilă şi Asociaţii, Laura Iane – Saatchi&Saatchi, Răzvan Căpănescu – Publicis, Sorin Trâncă – Friends Advertising, Titus Dumitrescu – Ogilvy România, Vali Suciu – Odyssey Communication.

 10 ani de creativitate romaneasca este un eveniment  organizat de The Institute si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), in colaborare cu Art Directors Club Romania (ADC*RO), pentru a marca zece ani de realizari in publicitatea romaneasca.

The Institute este o  entitate de business a Millenium People, fondator al AdPrint, Internetics si Institute, THE magazine, organizator al Effie Awards, Scoala ADC si 10 ani de creativitate romaneasca.

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) - este o organizatie profesionala fondata in anul 2000, care urmareste apararea intereselor agentiilor de publicitate, dezvoltarea si profesionalizarea industriei de advertising si ridicarea standardelor profesionale.

Art Directors Club Romania (ADCR*RO) este o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova excelenta in creativitate, punand in legatura profesionistii din industria de comunicare vizuala din Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//