• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

mediaTRUST Romania estimeaza afaceri in crestere cu 35% in 2011

mediaTRUST Romania estimeaza afaceri in crestere cu 35% in 2011

mediaTRUST, una dintre cele mai mari companii de monitorizare media din România, mizează în acest an pe cresterea cifrei de afaceri cu 35% fată de 2010, de la 1,05 milioane lei până la aproximativ 1,42 milioane lei, ca urmare a măririi portofoliului de clienti.

În primul semestru din 2011 compania a realizat afaceri cu 46% mai mari comparativ cu perioada similară din anul trecut, de 664.000 lei.

“Rezultatele financiare înregistrate pe primul semestru al acestui an ne confirmă evolutia ascendentă pe care o estimam pentru acest an. Per total, în 2011 mizăm pe un avans de 35% al cifrei de afaceri, în parte si datorită majorării numărului de clienti noi, care provin în mare parte din sectorul PR si comunicare, dar si datorită inovatiilor realizate”, a declarat Bogdan Apostol, director general al mediaTRUST România. Potrivit afirmatiilor sale, clientii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pietei, de la domeniul financiar la telecom, IT, farma, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultură, showbiz, politic.

Începând cu luna iunie, mediaTRUST România a început să ofere clientilor săi posibilitatea de a beneficia de monitorizarea media direct pe telefonul mobil, prin intermediul mobisite-ului m.mediatrust.ro, unde acestia vor avea acces la versiunea Light a platformei web.

Prognozele pozitive ale companiei pentru acest an au permis si extinderea echipei, de la 23 de angajati în 2010 la 33 în momentul de fată, care oferă suport nu doar pe partea de productie, ci si pe vânzări si comunicare.

Echipa mediaTRUST este alcătuită din sapte departamente – vânzări si marketing, analiză, control si corespondentă, monitorizare Internet, monitorizare presă, monitorizare radio si TV, precum si departamentul traduceri.

Referitor la piata în care operează, oficialii companiei se declară rezervati. “În cea mai bună situatie, piata va stagna anul acesta la nivelul lui 2010. Principalele motive sunt bugetele restrânse ale companiilor în ceea ce priveste cumpărarea de servicii de monitorizare, dar si concurenta din piată. Lupta pentru clienti a devenit mai grea în contextul actual, aceasta ducându-se în principal la nivelul preturilor. Totusi, beneficiind de suportul si know-how-ul companiei mamă, IMM – Institute of Media Monitoring Polonia, mediaTRUST va reusi să îsi atingă obiectivele si să înregistreze o evolutie mai bună decât competitorii săi”, a adăugat Bogdan Apostol.

Conform directorului general al mediaTRUST, piata de monitorizare media din România atinge valoarea de aproximativ 16 milioane lei.

mediaTRUST România a fost înfiintată în 1999 si furnizează servicii de monitorizare către companii românesti si străine. Compania este membră din 2004 a FIBEP, principala organizatie internatională a agentiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este detinută în proportie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//