Un nou raport, realizat de Ericsson (NASDAQ: ERIC) împreună cu Universitatea Tehnologică ~ Chalmers (Gteborg, Suedia) si compania internatională de consultantă de management Arthur D. ~ Little în 33 de tări din Organizatia pentru Cooperare ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Legatura dintre viteza conexiunii broadband si PIB-ul unei tari

Un nou raport, realizat de Ericsson (NASDAQ: ERIC) împreună cu Universitatea Tehnologică Chalmers (G?teborg, Suedia) si compania internatională de consultantă de management Arthur D. Little în 33 de tări din Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economică (OCDE), cuantifică impactul vitezei broadband asupra economiei si demonstrează că dublarea vitezei de acces la Internet contribuie la îmbunătătirea Produsului Intern Brut cu 0,3%.
O crestere a PIB-ului de 0,3% în regiunea OCDE se traduce printr-o sumă totală de $126 miliarde. Această sumă reprezintă peste o septime din rata de crestere economică anuală înregistrată în tările membre ale acestei organizatii în ultimii 10 ani.
Studiul a arătat, de asemenea, că dublarea suplimentară a vitezei poate conduce la cresterea economiei cu mai mult de 0,3 procente (spre exemplu, o viteză de patru ori mai mare poate stimula o crestere economică de 0,6%).
Atât disponibilitatea conexiunilor de broadband, cât si viteza de acces sunt elemente foarte importante pentru dezvoltarea unei economii. Anul trecut, Ericsson si Arthur D. Little au demonstrat că, pentru fiecare 10 puncte procentuale de crestere a gradului de penetrare al tehnologiei broadband, PIB-ul creste cu 1%.
Această crestere rezultă dintr-o combinatie de efecte directe, indirecte si induse. Efectele directe si indirecte creează un stimulent pe termen scurt si mediu pentru economie. Efectul indus, care include si crearea de noi servicii si companii, reprezintă cea mai sustenabilă dimensiune si poate reprezenta până la o treime din cresterea PIB-ului.
„Broadband-ul are puterea să sustină cresterea economică, pentru că posibilitatea de a accesa Internetul creează un plus de eficientă pentru societate, companii si consumatori”, a spus Johan Wibergh, Head of Business Unit Networks, Ericsson.
„Datorită tehnologiei de broadband, utilizatorii au posibilitatea să se bucure de servicii online mai avansate, servicii de utilităti mai inteligente si o serie de solutii noi, cum ar fi cele de teleprezentă sau de lucru de la distantă. În industria de sănătate, spre exemplu, aplicatiile mobile vor fi, în curând, folosite de 500 de milioane de oameni.”
În timpul unui discurs tinut la Broadband World Forum 2011 la Paris, Wibergh a declarat: „Estimăm o crestere importantă de la cei un miliard de utilizatori broadband până la aproximativ 5 miliarde în 2016, cei mai multi dintre acestia utilizând conexiuni mobile. Conectivitatea si broadband-ul reprezintă baza pentru a identifica noi moduri de a inova, de a colabora si de a socializa.”
Erik Almqvist, director al Arthur D. Little, a completat: „Până acum ne lipseau dovezile clare care să indice efectele vitezei conexiunilor de broadband asupra economiei. Acest studiu empiric unic poate ajuta guvernele si alti decidenti din societate să facă alegerile potrivite atunci când vine vorba despre politici si strategii.”
„Aceste rezultate au fost obtinute folosind metode stiintifice riguroase”, a spus Erik Bohlin, profesor la Universitatea Tehnologică Chalmers. „Rezultatele acestui studiu sustin politicile guvernamentale care recunosc importanta broadband-ul si care promovează dezvoltarea acestuia.”
Studiul este primul de acest fel care cuantifică impactul vitezei de broadband printr-o metodă stiintifică complexă care utilizează date disponibile public.
Resurse suplimentare pentru editori:
Impactul economic al vitezei medii de acces la broadband, atât prin conexiuni fixe, cât si mobile, a fost analizat folosind date trimestriale din perioada 2008-2010 disponibile pentru cele 33 de tări din OCDE.
tările inclus în acest studiu sunt Australia, Austria, Belgia, Canada, Chile, Coreea de Sud, Danemarca, Elvetia, Estonia, Finlanda, Franta, Germania, Grecia, Irlanda, Islanda, Israel, Italia, Japonia, Marea Britanie Mexic, Noua Zeelandă, Norvegia, Polonia, Portugalia, Republica Cehă, Slovacia, Slovenia, Spania, Statele Unite ale Americii, Suedia, Turcia si Ungaria.
Date privind vitezele medii de broadband au fost puse la dispozitia realizatorilor studiului de către Ookla.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info