• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Fast Forward Communications - contul de PR al Logitech in Bulgaria

Fast Forward Communications - contul de PR al Logitech in Bulgaria

Logitech este primul client al cărui cont de PR va fi gestionat de către Fast Forward Communications în Bulgaria. Contul, ce a devenit activ începând cu data de 15 septembrie, a fost căstigat în urma unui pitch ce a avut loc la începutul verii.

“Alegerea Fast Forward Communications ca partener de comunicare al Logitech în Bulgaria reprezintă un rezultat binemeritat al echipei si, în acelasi timp, o reală provocare pe două directii: pe de o parte, modelul mixt de lucru român-bulgar pe care îl propunem trebuie să împlinească asteptările Logitech care ne-a acordat toată încrederea. Pe de altă parte, primul pas făcut de noi spre o extindere în regiune trebuie să fie unul cu perspective”, spune Anamaria Putinică, Strategic Director al Fast Forward Communications.

Pitchul a constat din mai multe etape, de la cea de preselectie, incluzând prezentarea viziunii strategice privitoare la comunicarea Logitech în Bulgaria, la cea de sustinere a acesteia în fata reprezentantilor Logitech ce a avut loc la Sofia, urmată de conference call-uri cu echipele finaliste. La capătul procesului de selectie, din totalul de sapte agentii participante, Logitech a ales echipa Fast Forward Communications pentru a adminstra comunicarea de brand si de produs.

“Am lucrat cu o enormă plăcere pentru acest pitch, de la selectia echipei si până la realizarea efectivă a propunerii”, spune Tudor Dăescu, PR Director al Fast Forward Communications.

”În multele vizite pe care le-am făcut la Sofia am întâlnit jurnalisti si bloggeri importanti, formându-mi o opinie foarte bună despre mijloacele de comunicare din Bulgaria.”

Echipa Fast Forward Communications implicată in pitch-ul Logitech a fost formată din Slavi Slavchev (PR Manager), Sonya Slavcheva (PR Executive), Anamaria Putinică (Strategic Director) si Tudor Dăescu (PR Director).

La sfârsitul lunii trecute, Logitech a fost partener al celui mai mare eveniment muzical si de gaming al toamnei, OnFest, în cadrul căruia au concertat formatii precum Napalm Death si Therapy.

Fast Forward Communications este o agentie care oferă în principal servicii de PR, e-PR si BTL, înfiintată în anul 2006, având în portofoliu clienti precum Samsung Electronics România, Logitech România, MMD Partners, Bloomers, ToyWatch România, Garmin (prin Sheba Distribution), New Kopel Group, The Network, Ducati Romania (prin Metrotehnica) sau lantul de boutique-hoteluri Residence Hotels.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//