• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Zece ani de Telefonul Copilului: 12 milioane de minute de consiliere pentru drepturile copiilor

Zece ani de Telefonul Copilului: 12 milioane de minute de consiliere pentru drepturile copiilor

Problemele cu care se confruntă copiii din Romania variază de la nevoia de comunicare cu părintii (72%); tristete si singurătate (38%); probleme afective cauzate de divortul părintilor (32%); probleme sentimentale (19%). Numărul cazurilor de abuz asupra copilului înregistrate de Asociatia Telefonul Copilului la numărul 116 111, pus la dispozitie împreună cu Romtelecom, a crescut îngrijorator, de la an la an, în medie cu 98,55% în ultimii trei ani.

Asociatia Telefonul Copilului si Romtelecom împlinesc în acest an, zece ani de parteneriat pentru apărarea drepturilor copiilor din România. Prin linia telefonică 116 111 pusă la dispozitie gratuit de Romtelecom în reteaua sa, Asociatia Telefonul Copilului luptă împotriva încălcării drepturilor copiilor din România si oferă consiliere si îndrumare copiilor si părintilor deopotrivă. Din 2001, Asociatia a preluat aproape 1,7 milioane de apeluri totalizând 12.000.000 minute de consiliere. Durata medie a unui apel a fost de 10-20 de minute. Procentajul de 74,50% al copiilor care revin cu telefon la 116 111 arată încrederea pe care acestia o au în specialistii Asociatiei si nevoia reală pe care o deservesc.

Pe durata celor 10 ani de activitate, statisticile Asociatiei Telefonul Copilului indică un număr mult mai mare de apeluri primite din judete precum Iasi, Constanta, Bacău, Vaslui, Galati, Teleorman, Bucuresti (Sector 5), Ilfov.

Totodată, un procent mai mare este aferent apelurilor receptionate din mediul rural – 48,72%, în timp ce la nivel urban statisticile indică o proportie de 38,31%.

Grupele de vârstă care apelează cel mai des la asistenta si îndrumarea oferite de consilierii Asociatiei Telefonul Copilului sunt de 10-12 ani - 32,53% si 13-15 ani  - 34,31%.

Asociatia Telefonul Copilului lucrează împreună cu Romtelecom încă de la înfiintare, compania sustinând-o financiar, oferindu-i infrastructura necesară de call center si linia gratuită de apel în reteaua sa. Pentru a sărbători o decadă de parteneriat, cele două entităti vizează stabilirea unui record prin realizarea fotografiei cu cele mai multe zâmbete de copii, simbol al celor peste 30.000 de cazuri solutionate de Asociatia Telefonul Copilului împreună cu autoritătile abilitate.

„Suntem multumiti pentru că am reusit să intervenim pentru solutionarea unui număr impresionant de cazuri, alături de autoritătile abilitate. Este, însă, îngrijorătoare rata de crestere a numărului de abuzuri înregistrate – vorbim de dublare de la an la an – si nu putem scăpa din vedere cazurile care nu au ajuns la cunostinta noastră, dar în care dorim să ne implicăm. Avem girul beneficiarilor nostri – 74,50% dintre copiii care ne-au apelat revin cu noi apeluri la noi – ceea ce înseamnă că eforturile pentru a ajunge la cât mai multe cazuri sunt mai mult decât justificate. Multumim Romtelecom pentru sprijinul acordat în toti acesti ani, sprijin fără de care acest serviciu nu ar fi putut exista. Rămânem aici pentru toti copiii, indiferent de problema cu care se confruntă”, a declarat Cătălina Florea, Director Executiv al Asociatiei Telefonul Copilului.

„Am sustinut în toti acesti ani acest proiect pentru că s-a dovedit cu adevărat necesar pentru atât de multi copii din toată tara. După 10 ani de parteneriat între Romtelecom si Asociatia Telefonul Copilului, rezultatele nu ne pot decât bucura, stiind că am fost alături de copiii din România si că pentru multi dintre cei care au apelat 116 111 viata s-a îmbunătătit”, spune Cristina Popescu, Director Comunicare Romtelecom.

Asociatia Telefonul Copilului (www.telefonulcopilului.ro) este o organizatie neguvernamentală, non-profit, activă în domeniul protectiei drepturilor copilului. 7 zile din 7, între orele 08.00-00.00, Asociatia Telefonul Copilului raspunde copiilor si părintilor la linia de asistentă gratuită, unică la nivel european, 116 111, specializată în domeniul protectiei drepturilor copilului. Linia este oferita gratuit de Romtelecom în reteaua sa si din 2009 gratuit în reteaua Cosmote.

Romtelecom este unul dintre cei mai importanti operatori de pe piata de comunicatii din România, cu aproximativ 4,9 milioane RGU la sfârsitul celui de-al doilea trimestru din 2011. În ultimii ani, Romtelecom s-a pozitionat drept un furnizor de solutii complete de comunicatii, întărindu-si pozitia pe piata de internet de mare viteză si televiziune si dezvoltându-si constant serviciile IT&C. Brandul Romtelecom este recunoscut pentru implicarea activă în societatea românească, sustinând proiecte din zone diferite, de la artă, sport, filantropie, la evenimente sociale, educatie, sănătate si media.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//