• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Billa Romania - al doilea magazin in Cluj-Napoca

Billa Romania - al doilea magazin in Cluj-Napoca

Billa România a anuntat deschiderea celei de-a doua filiale din Cluj-Napoca, care va fi accesibilă publicului începând cu data de 14 octombrie. Astfel, reteaua operată de BILLA în România ajunge la 57 de unităti în întreaga tară.

Noul magazin se va deschide în str. Regele Ferdinand, nr. 22-26, în cadrul complexului comercial Central. Aici clujenii vor avea la dispozitie un spatiu modern de 550 de mp. Cumpărătorii pot alege din peste 6 000 de produse, printre care: legume si fructe livrate proaspăt în fiecare zi, produse de panificatie si patiserie coapte în cuptoarele proprii din magazin, produse preparate si semipreparate de la vitrina de Delicatese, un bogat sortiment de carne proaspătă, precum si multe alte produse, de la alimente de bază sau băuturi si până la articole de menaj.

„Clujul este unul dintre cele mai importante orase din Vestul României si ne bucură că am reusit să deschidem aici cel de-al doilea magazin. Le aducem clientilor nostri un spatiu modern de cumpărături în care vor putea găsi absolut tot ce au nevoie si se vor putea bucura de produsele de calitate si promotiile permanente cu care s-au obisnuit deja”, a declarat Filip Cristescu, Director de Operatiuni al BILLA România.

Magazinul se va deschide oficial pentru clienti vineri, pe 14 octombrie, de la orele 8:00, iar vizitatorii vor fi bucurosi să găsească numeroase oferte promotionale.

REWE International AG este liderul de piată în Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tară. La nivel international REWE International AG are un număr total de 72.000 angajati care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2010 cifra de afaceri a companiei a crescut la 11.84 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail si turism. În prezent, 330.000 de angajati lucrează în cadrul REWE Group în 14 tări europene, iar cele aproximativ 15.000 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 53 miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf si operează retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG precum si alte branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub si PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia si alte 7 tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia si Ucraina.

BILLA este prezentă pe piata din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din Bucuresti. În prezent, BILLA operează 56 de magazine în cele mai importante orase din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, preturile scăzute si varietatea produselor. Compania detine brandul propriu Clever, unul dintre cele mai recunoscute si apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanti anagajatori din Romania si a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga tară.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//