• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

TBWA a castigat aurul la Euro Effie Awards, pentru campania Nissan Qashqai

TBWA a castigat aurul la Euro Effie Awards, pentru campania Nissan Qashqai

TBWA ia aurul la Euro Effie 2008, pentru campania Nissan Qashqai, in cadrul unei ceremonii oficiale ce a avut loc la Bruxelles. Aceasta distinctie vine ca o confirmare a creativitatii si rezultatelor campaniei derulate de birourile din Londra si din Paris ale TBWA, in colaborare cu TBWAG1.

"Castigarea aurului la Euro Effie este o recunoastere a unui efort fantastic, atat pentru Nissan, cat si pentru echipele de creatie implicate in campanie", a spus Perry Valkenburg, Presedintele TBWA Europe si COO TBWA International. "Este dovada ca excelenta in creatie duce si la rezultate excelente. Si asa ne place intr-adevar sa facem business".

TBWA are o istorie impresionanta in competitiile internationale. Colaborarea dintre TBWA si 180 Amsterdam a fost de asemenea premiata cu un Euro Effie de aur anul trecut, pentru campania adidas +10, derulata in timpul Cupei Mondiale FIFA 2006.

Premiile Effie sunt acordate pentru cele mai mari realizari din domeniul marketingului comunicational: idei care functioneaza. Reteaua TBWA a primit cele mai multe distinctii Effie dintre toate retelele de advertising din lume. Din 1980 si pana in prezent au fost acordate doar 32 de distinctii Grand Effie. TBWA este detinatorul a 12 dintre ele.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//