TBWA ia aurul la Euro Effie 2008, pentru campania Nissan Qashqai, in ~ cadrul unei ceremonii oficiale ce a avut loc la Bruxelles. Aceasta distinctie ~ vine ca o confirmare a creativitatii si rezultatelor campaniei derulate de birourile ~ din Londra si din ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
TBWA a castigat aurul la Euro Effie Awards, pentru campania Nissan Qashqai

TBWA ia aurul la Euro Effie 2008, pentru campania Nissan Qashqai, in cadrul unei ceremonii oficiale ce a avut loc la Bruxelles. Aceasta distinctie vine ca o confirmare a creativitatii si rezultatelor campaniei derulate de birourile din Londra si din Paris ale TBWA, in colaborare cu TBWAG1.
"Castigarea aurului la Euro Effie este o recunoastere a unui efort fantastic, atat pentru Nissan, cat si pentru echipele de creatie implicate in campanie", a spus Perry Valkenburg, Presedintele TBWA Europe si COO TBWA International. "Este dovada ca excelenta in creatie duce si la rezultate excelente. Si asa ne place intr-adevar sa facem business".
TBWA are o istorie impresionanta in competitiile internationale. Colaborarea dintre TBWA si 180 Amsterdam a fost de asemenea premiata cu un Euro Effie de aur anul trecut, pentru campania adidas +10, derulata in timpul Cupei Mondiale FIFA 2006.
Premiile Effie sunt acordate pentru cele mai mari realizari din domeniul marketingului comunicational: idei care functioneaza. Reteaua TBWA a primit cele mai multe distinctii Effie dintre toate retelele de advertising din lume. Din 1980 si pana in prezent au fost acordate doar 32 de distinctii Grand Effie. TBWA este detinatorul a 12 dintre ele.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info