Serviciul de Internet Banking al Băncii Transilvania - BT24 (www.bt24.ro) - are ~ acum 200.000 de clienti, în crestere cu aproape 40 fată de aceeasi ~ perioadă a anului trecut, au anuntat reprezentantii bancii. BT24 a fost relansat ~ pe piată ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
BT24, serviciul de Internet Banking Banca Transilvania - 200.000 de clienti

Serviciul de Internet Banking al Băncii Transilvania - BT24 (www.bt24.ro) - are acum 200.000 de clienti, în crestere cu aproape 40% fată de aceeasi perioadă a anului trecut, au anuntat reprezentantii bancii.
BT24 a fost relansat pe piată în luna septembrie 2011, având la bază tehnologie de ultimă generatie si peste 100 de functionalităti. Acesta poate fi accesat oricând, de oriunde din lume, folosind un computer care are conexiune la Internet, indiferent de browser.
De asemenea, BT24 are o versiune pentru smartphone-uri, putând fi accesat de pe adresa https://ib.btrl.ro/mBT24. Obiectivul Băncii Transilvania este ca, până la sfârsitul anului viitor, cel putin 20% dintre clientii BT24 Interent Banking să acceseze si BT24 Mobile Banking, cea mai modernă aplicatie de acest gen de pe piată, prin care acestia au acces la informatii financiar–bancare si posibilitatea de a derula tranzactii, într-un mod foarte simplu, rapid si facil, direct de pe telefonul mobil.
“Noua versiune a aplicatiei BT24 a câstigat, în mai putin de două luni, peste 20.000 de clienti, ceea ce înseamnă aproximativ 400 de clienti noi / zi. Reiese clar, din cifre, interesul tot mai mare pentru serviciile bancare online, datorită beneficiilor pe care clientii nostri le au: acces non-stop la conturile proprii, mobilitate totală si comisioane zero la o serie de operatiuni”, declară Robert C. Rekkers, Directorul General al Băncii Transilvania.
Aproape 50% dintre clientii serviciului BT24 Internet Banking au vârsta cuprinsă între 30 si 40 de ani, aproximativ 30% sunt cei care au între 20 si 30 de ani, iar 20% sunt persoane cu vârste între 40 si 50 de ani. Distributia este 80% persoane fizice, respectiv 20% companii, iar cei mai multi clienti activi provin din orasele: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea, Constanta si Iasi. Cele mai populare operatiuni în rândul clientilor sunt: verificarea soldului, plata utilitătilor, tranzactiile intrabancare si interbancare si operatiunile legate de carduri, cum ar fi modificarea limitelor de tranzactionare sau definirea de alerte.
Persoanele care folosesc BT24 Internet Banking nu plătesc niciun comision pentru transferurile între conturile proprii, alimentarea cardurilor sau a conturilor de economii si nici pentru plătile în valută către alti clienti BT. De asemenea, comisionul este zero pentru plata utilitătilor către cei peste 20 de furnizori de utilităti cu care Banca Transilvania are conventii. Un alt avantaj al BT24 este faptul că, pentru o serie întreagă de alte operatiuni, comisioanele sunt mai mici decât cele practicate de bancă la ghisee.
Promotie BT24 pentru clientii noi ai băncii: deschidere de cont gratuită, abonament gratuit si plăti în lei fără comision, timp de 6 luni. Până la finalul acestui an, Banca Transilvania derulează o promotie pentru clientii noi – persoane fizice si companii. Aceasta înseamnă o serie facilităti: deschiderea gratuită de cont la Banca Transilvania; 6 luni de abonament gratuit la serviciul BT24 si, în fiecare lună, comision 0 pentru primele 10 plăti în lei, timp de 6 luni. Totodată, clientii noi care optează pentru Pachetul Premium, beneficiază, în cadrul unui abonament standard de 1 leu - pentru persoanele fizice si 20 lei – pentru persoanele juridice si de 20 de plăti lunare, în lei, necomisionate, timp de 6 luni, respectiv de gratuitate la serviciul BT24 Mobile Banking.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info