• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Noi magazine Lidl in Arad si Iasi - reteaua Lidl ajunge la 126 unitati in Romania

Noi magazine Lidl in Arad si Iasi - reteaua Lidl ajunge la 126 unitati in Romania

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 21 noiembrie a 2 magazine nou construite, reţeaua sa din România însumând în prezent 126 magazine. Noile unităţi se deschid în Arad, judeţul Arad şi Iaşi, judeţul Iaşi.

Lidl este un grup de societăţi care îşi desfăşoară activităţile în domeniul comerţului. "Principiul nostru de bază şi cheia succesului nostru redutabil îl constituie simplitatea, în jurul căreia ne orientăm întreaga activitate. În procesul de achiziţionare şi desfacere, obiectivul nostru rămâne mereu acelaşi, clar conturat: dorim să le oferim clienţilor noştri produse de cea mai înaltă calitate la cel mai bun preţ", spun oficialii companiei.

Istoria Lidl începe în Germania în anii `30, odată cu înfiinţarea companiei Lidl & Schwarz, prin comercializarea de produse alimentare în regim en gros.

Mai târziu, activităţile companiei sunt divizate prin dezvoltarea unui lanţ independent de magazine de tip discount sub denumirea de Lidl şi, respectiv, prin înfiinţarea supermarket-urilor şi a hipermarket-urilor Kaufland şi Handelshof.

Originea magazinelor Lidl se află în Germania. Ludwigshafen este locul unde în anul 1973 se deschide primul magazin.

Extinderii pe întreg teritoriul Germaniei pe parcursul anilor `80 îi urmeaza în anii `90 expansiunea internaţională.

Lidl dispune astăzi de magazine în mai toate ţările europene şi este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine de tip discount din Europa..






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//