• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Promotie de Craciun - reducere de pana la 40% pentru suitele de securitate Kaspersky Lab

Promotie de Craciun - reducere de pana la 40% pentru suitele de securitate Kaspersky Lab

Kaspersky Lab România desfăşoară, între 15 noiembrie şi 31 decembrie 2011, o promoţie de Crăciun, în care oferă suitele Kaspersky Internet Security 2012 şi Kaspersky Anti-Virus 2012 la preţuri cu până la 40% mai mici. Promoţia este aplicată licenţelor noi, de 1, 3 şi 5 utilizatori, pentru cele două soluţii de securitate, disponibile atât în magazinele IT din retail, cât şi online.

„Este pentru al treilea an consecutiv când Kaspersky Lab România pregăteşte utilizatorilor o campanie promoţională de Crăciun, prin care aceştia pot achiziţiona cele mai bune tehnologii antivirus la un preţ cu adevărat special”, spune Teodor Cimpoeşu, Managing Director Kaspersky Lab România şi Bulgaria.

„Soluţiile Kaspersky Lab din generaţia 2012 se diferenţiază de celelalte produse din categoria lor prin abordarea hibridă a securităţii informatice. Concret, aceasta înseamnă echilibrul între protecţia locală, oferită de tehnologii anti-malware, şi tehnologiile cloud, care analizează link-urile suspecte din pagini web sau reţele sociale, opresc spam-ul, uşurează sistemul prin reducerea consumului de resurse şi sunt tot timpul «în gardă», pentru a răspunde celor mai noi ameninţări informatice”, completează Cimpoeşu.

Pe toată durata promoţiei, derulate sub sloganul „Protectorul tău digital”, produsele Kaspersky Lab pot fi achiziţionate la preţuri speciale (care includ deja TVA), astfel – Kaspersky Internet Security 2012 pentru 1 utilizator are preţul de 168 de lei, respectiv 198 de lei pentru 3 utilizatori şi 298 de lei pentru 5 utilizatori. Licenţele pentru Kaspersky Anti-Virus 2012 sunt disponibile la preţurile promoţionale de 118 lei pentru un utilizator, 158 de lei pentru 3 utilizatori şi 248 de lei pentru 5 utilizatori.

Kaspersky Anti-Virus 2012 şi Kaspersky Internet Security 2012 sunt cele mai noi produse Kaspersky Lab, lansate recent şi în România. Acestea oferă protecţie completă împotriva tuturor categoriilor de ameninţări online, asigurând utilizatorul că toate informaţiile stocate în computer sunt în siguranţă, indiferent de modul în care acesta foloseşte Internetul. Noua generaţie de produse încorporează atât tehnologii de protecţie locală, cât şi tehnologii cloud, o parte dintre ele fiind: sandbox pentru lansarea aplicaţiilor suspecte într-un mediu virtual sigur, modulul de monitorizare a activităţii programelor, emulatorul de „script-uri”, bazele de date cu informaţii (localizate pe serverele „cloud”) referitoare la reputaţia fişierelor sau tastatura virtuală.

Suitele de securitate Kaspersky Lab din generaţia 2012 pot fi achiziţionate atât din magazinele retail, cât şi online, de la toţi partenerii şi sub-distribuitorii companiei.

Kaspersky Lab este cel mai mare producător de soluţii de securitate informatică din Europa şi locul patru la nivel mondial. Compania oferă unele dintre cele mai populare sisteme de securitate pentru PC, care protejează utilizatorul de viruşi, spyware, crimeware, hackeri, phishing şi spam.

Produsele Kaspersky deţin o rată superioară de detecţie, având cel mai rapid timp de răspuns din industria de securitate pentru utilizatori individuali, SMB, reţele de mari dimensiuni şi sisteme de lucru mobile. Tehnologia dezvoltată de Kaspersky este utilizată la nivel mondial în produsele şi serviciile furnizorilor de top ai soluţiilor de securitate de pe piaţa IT.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//