• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Angajatii UPS - 275.000 de ore de voluntariat in luna octombrie 2011

Angajatii UPS - 275.000 de ore de voluntariat in luna octombrie 2011

Angajaţii UPS (NYSE:UPS) din întreaga lume au luat din nou racletele şi pensulele de vopsit, alături de know-how-ul în logistică, pentru a susţine organizaţii ale comunităţilor locale în luna octombrie a acestui an. În cadrul celei de-a noua ediţii anuale a Lunii Voluntariatului Global a companiei, cei 400.000 de angajaţi ai UPS au dus mai departe tradiţia companiei de a dărui şi ajuta.

Conform unui studiu intern, angajaţii UPS dedică în medie 80 de ore de voluntariat în fiecare an. Pentru a marca Luna Voluntariatului Global de anul acesta, compania şi-a propus atingerea unui obiectiv de 275.000 ore de voluntariat în luna octombrie. Angajaţii au participat la o serie de activităţi de voluntariat, de la educarea copiilor la asigurarea necesităţilor vitale pentru persoane defavorizate. Pe durata activităţii de voluntariat, angajaţii au contribuit şi la consolidarea relaţiei existente cu parteneri cheie, cum ar fi organizaţiile caritabile Boys and Girls Club of America şi United Way prin susţinerea activităţilor acestora.

Pentru a încuraja eforturile angajaţilor de a aduce o schimbare în propriile comunităţi, Fundaţia UPS a donat 100.000 USD prin intermediul unui concurs pentru angajaţi, oferind unui număr de 10 angajaţi care participă la Luna Voluntariatului Global câte o bursă de 10.000 USD pentru a susţine organizaţia în care au activat ca voluntari.

„Pe lângă milioanele de colete pe care le livrăm în fiecare zi, ne dedicăm competenţele, talentele şi timpul numeroaselor organizaţii non-profit, comunităţilor şi persoanelor fizice din întreaga lume,” a declarat Ken Sternad, preşedintele Fundaţiei UPS.

„Voluntariatul face parte din cultura noastră de mult timp. În opinia noastră, serviciile în folosul comunităţii aduc un plus de valoare atât prin îmbunătăţirea vieţii oamenilor, cât şi prin dezvoltarea talentelor de lideri ale angajaţilor noştri. Suntem conştienţi de avantajele pe care voluntariatul le aduce comunităţii şi angajaţilor noştri şi suntem onoraţi să punem un şi mai mare accent pe acţiunile de voluntariat şi sprijin în luna octombrie a fiecărui an.”

Evenimentele voluntarilor UPS se desfăşoară în întreaga lume şi oferă angajaţilor ocazia de a dedica timp pentru susţinerea pasiunilor personale şi intereselor manifestate de comunităţi. Iată câteva evenimente înscrise în Luna Voluntariatului Global de anul acesta:

26 de voluntari de la UPS România s-au implicat în susţinerea Ecoassist România (Plantăm fapte bune în România) prin plantarea unei suprafeţe de 1 ha cu plop alb şi o specie de salcâm – 1.250 de puieţi pe terenuri agricole deteriorate aflate în proprietatea autorităţilor locale. Plantăm fapte bune în România – Mişcarea Naţională de Împădurire este o amplă iniţiativă pentru reducerea dezechilibrelor cauzate de despăduririle masive din ultimii ani din România, deoarece pădurile sunt o comoară pe care nu ne putem permite să o pierdem; pe lângă acest eveniment de voluntariat, în luna iunie 2011, 35 de voluntari au ajutat Asociaţia Ana şi Copiii prin vopsirea gardului şi a leagănelor din locul de joacă pentru copii, realizarea de pături din petice şi decorarea de sfeşnice (asociaţia are ca scop crearea şi susţinerea serviciilor în folosul comunităţii pentru educarea copiilor, adolescenţilor şi tinerilor defavorizaţi în vederea prevenirii şi reducerii abandonului şcolar, abandonului familial şi excluziunii sociale).

Aproximativ 70 de voluntari din Costa Rica vor ajuta la curăţarea plajei publice Playa Puntarenas.

Voluntarii din Miami vor colabora cu cluburile locale Boys and Girls Clubs pentru a reface o sală de sport din comunitate prin revopsirea terenurilor de baschet, re-capitonarea sălii de sport şi reamenajarea terenurilor din jur.

În Indianapolis, voluntarii vor susţine oraşul printr-o serie de evenimente, printre care Day of Caring (Ziua în care ne pasă) cu United Way, o construcţie Habitat for Humanity şi asigurarea voluntarilor pentru evenimentul „ZooBoo” organizat de Grădina zoologică din Indianapolis.

O acţiune de donare de sânge găzduită de organizaţia Cruz Roja Ecuatoriana va beneficia de sprijin din partea angajaţilor UPS voluntari din Ecuador.
Voluntarii din Venezuela vor petrece o după-masă în orfelinatul ABANSA, citindu-le copiilor şi jucându-se cu ei.

UPS (NYSE: UPS) este lider global în logistică şi oferă o gamă largă de soluţii printre care transport de colete şi mărfuri, facilitarea comerţului internaţional şi folosirea tehnologiei avansate în vederea gestionării mai eficiente a universului afacerilor. De la înfiinţarea sa în anul 1907, UPS şi-a construit o tradiţie de cetăţean corporativ atent şi responsabil, susţinând programe care oferă soluţii pe termen lung pentru nevoile comunităţilor. 

Înfiinţată în 1951, Fundaţia UPS, care sărbătoreşte 60 de ani de existenţă în 2011, este responsabilă de facilitarea implicării comunitare în comunităţi locale, naţionale şi globale. În 2010, UPS şi angajaţii săi actuali şi pensionaţi au investit peste 95 milioane USD în acţiuni caritabile în întreaga lume. Fundaţia UPS poate fi găsită pe web la adresa UPS.com/foundation.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//