• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Heidi ChocoWorld, primul magazin concept Heidi

Heidi ChocoWorld, primul magazin concept Heidi

Agentia Wunderman s-a ocupat de lansarea ChocoWorld, primul magazin-concept Heidi în România. Cele trei evenimente de inaugurare au constituit principalul punct al campaniei de lansare. Fiecare dintre acestea au fost dedicate reprezentantilor presei, oficialitătilor, colaboratorilor si persoanelor publice. Wunderman a oferit servicii de PR, creatie si event management.

Situat lângă fabrica Heidi din Pantelimon, Heidi ChocoWorld este un proiect ambitios si unic în Estul Europei. Gândit ca o ambasadă a brand-ului Heidi,  ChocoWorld este locul unde  iubitorii de ciocolată îsi pot găsi produsele preferate din portofoliul Heidi, dar au si posibilitatea să îsi creeze ciocolată dupa retete personale folosind ingrediente proaspete si inedite.

“Ne-a făcut mare plăcere să dezvoltăm campania de lansare a ChocoWorld. Am avut de-a face cu un proiect inovativ care oferă un serviciu unic pe piata din România, iar acest lucru ne-a stimulat creativitatea si ingeniozitatea. De la învelirea magazinului în staniol si inaugurarea lui asa cum faci cu orice ciocolată, rupând ambalajul, până la invitatiile sub formă de cutii de ciocolată cu numele celor invitati, ne-a plăcut să mergem pe declinări care au exprimat cel mai bine ideea de ciocolată personalizată. Ne-am dorit ca în felul acesta să promovăm principalul serviciu pe care ChocoWorld îl oferă si sperăm că am reusit”, declară Mihaela Muresanu, PR Director Wunderman.

"Echipa Wunderman ne-a placut de la început pentru că au venit cu idei creative si îndrăznete, un concept deosebit pentru lansarea celui mai special magazin de ciocolată", a spus Simona Popi, PR Manager Heidi Chocolat.

În centrul magazinului-concept Chocoworld este situată insula în care evoluează Departamentul de Cercetare-Dezvoltare de la Heidi, adică exact acei oameni care realizează retetele produselor Heidi. În acest loc special peste 180 de invitati care au participat la cele 3 evenimente au avut posibilitatea să îsi creeze, la indicatiile maestrului chocolatier Jakob Hausmann, propria ciocolata. Printre iubitorii de ciocolată care au participat la evenimentele Heidi Chocoworld s-au numărat: Andreea Marin Banică, Luana Ibacka, Catinca Roman, Anca Rusu, Bianca Ionită, Andreea Pătrascu, Mădălina Drăghici, Cristian si stefana Samfira, Ovidiu Buta, Stephan Pelger, Anna Lesko, Delia Matache, Andreea Bălan.

Cu o investitie de peste 250.000 de euro, Heidi Chocoworld are o suprafată de 169 de mp. În magazin se vând absolut toate produsele fabricii Heidi România, dar si alte specialităti de ciocolată proaspete care nu pot fi găsite decât aici. Odată cu inaugurarea oficială Heidi Chocoworld organizează si seminarii de creatie de ciocolată unde participantii pot învăta despre procesul de fabricare si materiile prime din care se face ciocolata si chiar pot să îsi creeze singuri reteta favorită.

Echipa Wunderman care a lucrat pentru proiectul Heidi ChocoWorld: Joaquin Bonilla (Executive Creative Director & Managing Partner) Ana Bitu (Associate Creative Director), Mirela Rădulescu (Art Director), Mihaela Muresanu (PR Director), Denissa Scutaru (Senior PR), Lucian Pavel (BTL Director).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//