• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

O noua sesiune de aplicari in cadrul programului EU Gateway

O noua sesiune de aplicari in cadrul programului EU Gateway

Programul EU Gateway continuă cu sesiunea de aplicări pentru companii specializate în tehnologii medicale si de sănătate care vor să pătrundă pe piata din Japonia. Termenul limită de aplicare este 25 noiembrie 2011, iar misiunea economică este programată în perioada 21 mai – 25 mai 2012.

„În contextul economic actual, firmele românesti din domeniul tehnologiilor din sistemul medical si de sănătate pot beneficia, prin intermediul programului EU Gateway, de tendinta la nivel global de crestere a cererii pentru produsele de profil, accesând pietele din Asia”, spune Alexandru Bernea, Consultant în cadrul Deloitte Consultantă, coordonatorul acestei etape din program.

Programul EU Gateway a fost initiat de către Comisia Europeană si are ca scop sustinerea companiilor din Uniunea Europeană în procesul de intrare pe anumite sectoare de înaltă tehnologie si design. Birourile Deloitte din Uniunea Europeană, Japonia si Coreea de Sud oferă suport si instruire pentru companii, din stadiul de aplicare si până la sfârsitul misiunii economice. Programul a fost structurat pe sase cicluri cu misiuni economice de-a lungul a sase ani, până în 2014.

Procesul de aplicare constă în două etape. Pentru început, companiile completează un formular exprimându-si interesul fată de proiect, urmând ca analistii Deloitte să determine gradul de eligibilitate al companiei. Dacă firmele corespund cerintelor, trec la a doua fază, completând un formular de aplicare. Întregul proces se desfăsoară online, pe site-ul www.eu-gateway.eu, si nu presupune niciun efort financiar din partea aplicantului. Companiile interesate primesc asistentă din partea Deloitte de-a lungul întregului proces de aplicare, precum si pe tot parcursul etapelor ulterioare acceptării în acest program.

Companiile eligibile trebuie să aibă sediul în Uniunea Europeană si să aibă o activitate pe piată de cel putin cinci ani. Alte criterii de selectie sunt actionariatul european majoritar sau de 100%, precum si o cifră de afaceri si un număr de angajati suficient de mare astfel încât să garanteze intrarea pe pietele din Japonia si / sau Coreea. Companiile trebuie de asemenea să facă dovada unui portofoliu de cooperare cu companii la nivel international si să aibă o strategie de afaceri solidă pentru penetrarea celor două piete asiatice. În plus, principalii factori de decizie din cadrul companiilor respective trebuie să fie vorbitori fluenti de limbă engleză.
 
Deloitte furnizeaza servicii clientilor din sectorul public si privat in urmatoarele domenii profesionale - audit, taxe, consultanta, consultanta financiara – deservind numeroase industrii.

Prin intermediul retelei sale globale de firme membre, care activeaza in peste 150 de tari, Deloitte pune la dispozitia clientilor sai resursele internationale precum si priceperea locala pentru a-i ajuta sa exceleze indiferent de locul in care acestia isi desfasoara activitatea. Obiectivul celor 182.000 de profesionisti din Deloitte este acela de a deveni un standard de excelenta.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//