• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Magazinele Oxette estimeaza o cifra de afaceri de 350.000 euro pentru primul an de activitate

Magazinele Oxette estimeaza o cifra de afaceri de 350.000 euro pentru primul an de activitate

Cu o tendinta de crestere de peste 20% fata de anul precedent, zona de fashion retail continua sa se dezvolte in franciza, lumea accesoriilor devenind tinta investitiilor in diferite afaceri la cheie.

Renumit in comercializarea unei game variate de bijuterii (argint, argint tinut in baie de aur, inox, pietre pretioase si semipretioase), alaturi de ceasuri de dama sau barbatesti marca Oxette precum si accesorii (genti, manusi de piele, gulere de blana, curele etc.), brandul Oxette a patruns pe piata romaneasca incepand cu anul 2004.

Atat pe piata nationala, cat si pe cea internationala, Oxette este pozitionat ca un brand aparte de bijuterii, definit prin conceptul de fashion jewelry, fiind rezultatul designului de avangarda, inspirat din tendintele actuale ale modei internationale, dublat de calitatea impecabila a materialelor si tehnologiei utilizate, precum si de preturile competitive.

In anul 2007, brandul Oxette s-a repozitionat pe piata mondiala, schimbandu-si atat strategia cat si designul magazinelor. La nivel mondial, brand-ul este prezent in tari ca: Grecia, Belgia, Bulgaria, Cipru, Olanda, Italia, Franta, Portugalia, Spania, Marea Britanie, Argentina, China, Korea, Taiwan, Kuweit, Australia, totalizand un numar de 250 de unitati deschise in regim propriu si 150 de unitati functionand in regim de franciza.

La nivel national, Oxette numara in prezent 3 magazine deschise in regim propriu si localizate in Bucuresti, ultimul dintre ele fiind localizat in Baneasa Shopping City si 1 magazin inaugurat in Constanta.

Oxette targeteaza femeia dinamica, independenta, cu varsta cuprinsa intre 25 - 40 ani, aflata in permanenta in pas cu moda si tendintele sale si care isi exprima personalitatea prin vestimentatie si accesorii. Magazinele Oxette inregistreaza un trafic zilnic de peste 200 cliente fidele stilului Oxette.

Avantajul conceptului este varietatea colectiilor prezentate pe parcursul unui an, fapt fara precedent in businessul cu bijuterii. Viitorul partener francizat trebuie sa aiba in vedere identificarea unei locatii cu suprafata cuprinsa intre 25-40 mp, localizat in centrele comerciale din marile orase ale tarii.

Investitia totala initiala pentru deschiderea unui magazin Oxette in regim de franciza se ridica la aproximativ 110.000 de euro, inlcuzand taxa de intrare in reteaua de franciza (15.000 de Euro), alaturi de alte costuri de start-up relevante: costuri mobilier si amenajare spatiu, stoc initial de marfa.  Francizorul estimeaza o amortizare a investitiei francizatului intr-o perioada de maxim un an si jumatate.

Compania Perideo International, detinatoarea master francizei Oxette pentru Romania, vizeaza pentru deschiderea de unitati subfrancizate toate marile orase ale tarii: Cluj, Iasi, Brasov, Pitesti, Sibiu, Timisoara etc.  Ca un prim obiectiv, masterfrancizatul vizeaza deschiderea unei prime unitati subfrancizate pana la finele anului 2008, planul de expansiune Oxette la nivel national nu este unul agresiv, deschiderile fiind influentate si de investitia de start-up care nu este de neglijat pentru un viitor partener francizat.

Profilul ideal al viitorului investitor in franciza Oxette este o persoana cu experienta in comert, bun organizator, administrator care trebuie sa aiba pasiune pentru business-ul cu bijuterii si un capital de investit de peste 100.000 de euro.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//