• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Impact - contracte de 8,37 mil RON in trimestrul 3, 2011

Impact - contracte de 8,37 mil RON in trimestrul 3, 2011

În trimestrul al treilea din anul 2011, Impact Developer & Contractor SA (Impact) a semnat contracte aferente produselor imobiliare în valoare totală de 8,37 mil RON. Valoarea contractelor a fost cu 43% mai mare decât cea estimată pentru acest trimestru.

La data de 30.09.2011, disponibilităţile companiei  Impact erau de 16,3 milioane lei, cu circa 20% mai mari decât cele de la începutul anului.

În plus, după 9 luni datoriile pe termen lung au scăzut cu 26%, iar cele pe termen scurt au scăzut cu 4%, ca urmare a rambursării unor credite în valoare de 24,7 milioane lei.

De la începutul anului interesul beneficiarilor pentru produsele de locuire ale companiei a crescut, întrucât numărul de contracte semnate în  primele 9 luni din anul 2011 a fost de 121, cu 35% mai multe decât în aceeaşi perioadă din 2010, când au fost semnate în total 89 de contracte. 

"Precizăm că la sfârşitul trimestrului al treilea din 2011 ponderea contractelor de închiriere este mai mare decât cea a contractelor de vânzare, fiind încheiate 68 de contracte de închiriere şi 53 de contracte de vânzare. Această  particularitate arată noua preferinţă a consumatorilor de locuinţe, dar constituie şi principalul factor de influenţare al diminuării valorii încasărilor în cifre absolute", spun oficialii Impact.

Totuşi, trebuie subliniat faptul că peste 50% din contractele de închiriere au opţiune de cumpărare în termen de 9 luni.

În plus, din punct de vedere al obligaţiilor financiare, nu există restanţe la plata creditelor sau a impozitelor şi taxelor. La data de 30.09.2011, Impact SA avea de recuperat de la bugetul central şi bugetele locale  suma totală de 5,33 milioane de lei, sumă din care circa 3 milioane de lei sunt în litigiu cu ANAF.

În ciuda contextului economic dificil, în trimestrul III din acest an, Impact  a vândut şi peste 3.300 mp de teren, sub formă de loturi, destinate locuinţelor  sau  micilor  afaceri, în Ploieşti şi Bucureşti.

Conform indicatorilor financiari la data de 30.09.2011 rezultă o pierdere la 9 luni de 14,4 milioane lei. Pierderea este formată din pierdere din exploatare de 8,9 milioane lei şi pierdere financiară de 5,5 milioane lei. Precizăm că pierderea din exploatare provine din rezilierea unor contracte semnate în anul 2008 ca urmare a intrării în lichidare a  unor beneficiari (circa 3 mil. lei) şi nu este rezultatul activităţii din anul 2011. 

Impact Developer & Contractor SA, înfiinţată în 1991 prin subscripţie publică, este cotată la Bursa de Valori Bucureşti. Compania, care a introdus conceptul de "ansamblu rezidenţial" în România, a dezvoltat până acum în 5 oraşe 16 zone rezidenţiale pentru mai mult de 2.500 de familii care locuiesc în case şi apartamente. Portofoliul este completat cu 25.000 de metri pătraţi de birouri şi spaţii comerciale, precum şi de servicii de administrare complexe.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//