• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Miele si Mercedes-Benz promoveaza impreuna tehnologia germana

Miele si Mercedes-Benz promoveaza impreuna tehnologia germana

Miele, compania numărul unu mondial în producţia de echipamente electrocasnice premium, continuă strategia de dezvoltare la nivel naţional, prin lansarea pe piaţa românească a unui parteneriat exclusiv cu Mercedes-Benz, unul dintre liderii pieţei auto la nivel mondial în ceea ce priveşte siguranţa, inovaţia, confortul autovehiculelor şi protecţia mediului înconjurător.

Clienţii din România ai companiilor Miele şi Mercedes-Benz se vor putea bucura, timp de o lună şi jumătate, de o serie de beneficii din partea celor două branduri cu tradiţie în crearea de tehnologii inovatoare. Astfel, în perioada 15 noiembrie – 31 decembrie 2011, clienţii show-room-urilor Miele vor primi câte o invitaţie la un test-drive Mercedes-Benz, ocazie cu care vor putea testa autoturismele din portofoliul  producătorului german.

În plus, Miele va oferi fiecărei persoane care achiziţionează un autoturism Mercedes un cadou constând în setul de accesorii pentru aspirator Miele CarCare pentru îngrijirea şi curăţenia perfectă a maşinii. Pachetul conţine următoarele componente: perie turbo, stuţ extra lung flexibil, microfurtun cu duză combi şi un furtun de conectare de 3,5 m lungime. Pe lângă kit-ul de accesorii pentru aspirator, clienţii show-room-urilor Mercedes-Benz din România vor primi din partea Miele România şi un voucher prin care vor putea beneficia de o reducere de 25% la achiziţia oricărui aspirator Miele ori de o reducere  de 35% pentru aspiratorul Miele S4812 Hybrid - primul aspirator hibrid din lume destinat uzului casnic, ce funcţionează pe bază de acumulatori reîncărcabili, putând fi astfel utilizat inclusiv pentru curăţenia maşinii.

“Clienţii Miele sunt persoane cu un ridicat simţ estetic şi funcţional, pentru care calitatea şi durabilitatea produselor utilizate sunt elementele definitorii în crearea unui stil de viaţă mai bun. Încă din momentul începerii operaţiunilor pe piaţa din România, Miele şi-a asumat un angajament ferm în faţa consumatorilor români şi anume, de a conduce extinderea brandului la nivel naţional astfel încât să fie respectate standardele înalte care au transformat numele Miele într-un echivalent al calităţii ireproşabile pe mapamond. Un rol major în acest demers îl au partenerii Miele, pe care îi alegem de fiecare dată cu rigurozitate. Colaborarea încheiată cu Mercedes-Benz reprezintă aşadar o asociere firească, prin care intenţionăm să ducem calitatea serviciilor premium la un nivel superior”, a declarat Leo Popescu, Sales Manager Miele Appliances Romania.

“La împlinirea a peste 125 de ani de când Mercedes-Benz este liderul calităţii germane şi al inovaţiilor aduse universului auto, ne-am dorit să le oferim clienţilor certitudinea că fiecare călătorie la bordul autoturismelor noastre le va oferi o experienţă unică, în care vor regăsi pasiunea, talentul şi dedicarea care ne-au marcat istoria. Parteneriatul încheiat cu Miele, brandul care defineşte calitatea superioară în domeniul întreţinerii domestice, reprezintă aşadar o opţiune de asociere naturală, având în vedere faptul că atât Mercedes-Benz, cât şi Miele sunt două nume care au contribuit semnificativ la scrierea istoriei tehnologiei germane, devenită etalon al calităţii şi al performanţei înalte la nivel mondial”, a declarat Valeriu Zaharia, Sales & Marketing Manager Mercedes-Benz România.

Parteneriatul încheiat de cele două brand-uri devine efectiv începând cu data de 15 noiembrie a anului curent. Promoţia, prin care fiecare client Miele, respectiv Mercedes-Benz va beneficia de cadouri din partea companiei partenere, este valabilă până la finalul anului 2011 pentru toate show-room-urile Miele din România şi patru show-room-uri Mercedes-Benz (Casa Auto Bucureşti şi Autoklass Chitila – din Bucureşti, Autoklass Ploieşti şi Tiriac Auto Piteşti), urmând ca, din 2012, să fie extinsă la nivelul tuturor oraşelor din ţară.

În România, produsele Miele sunt prezente în 44 de magazine de la nivel naţional, prin intermediul unui număr de 31 de parteneri. Toate produsele Miele au la bază tehnologiile inovatoare, precizia matematică şi design-ul avangardist care au consacrat producătorul german de echipamente electrocasnice la nivel mondial. Datorită inovaţiilor continue, Miele a reuşit, în cei 111 ani de istorie, să revoluţioneze industria echipamentelor electrocasnice la nivel mondial, produsele dezvoltate de companie oferind astăzi combinaţia ideală între simplitatea utilizării şi complexitatea şi varietatea funcţiilor oferite.

Există doar câteva branduri în lume care respectă aceeaşi viziune, tradiţiile şi standardele calitative înalte de mai bine de un secol. Dintre acestea, cu atât mai puţine reprezintă afaceri de familie sustenabile sau se bucură de recunoaştere la nivel internaţional. Una singură dintre acestea, însă, este renumită pentru a fi creat şi oferit lumii cele mai inovative echipamente electrocasnice din istorie.

Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, aparţinând familiilor Miele şi Zinkann – aflate astăzi la a patra generaţie. Filozofia companiei – “Immer Besser” (“Mereu mai bine”) – se reflectă în toate produsele Miele, prin pasiunea investită în devoltarea de noi tehnologii pentru a transforma şi reinventa experienţa în utilizarea echipamentelor electrocasnice. Astfel, Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamentele electrocasnice din lume, cu peste 16.000 de angajaţi, 12 unităţi de producţie şi operaţiuni în peste 100 de ţări.

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreţinere a rufelor; maşini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreţinere a rufelor şi maşini de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale şi de laborator. Portofoliul de bucătărie Miele include o linie de modele create de celebrul designer internaţional Philippe Starck în exclusivitate pentru Miele. Colaborarea este o premieră în îndustria de profil - Philippe Starck a realizat design-ul mobilierului de bucătărie Miele ce va fi disponibil în colecţia “Warendorf” începând cu anul 2011.

În 2007, Miele Appliances SRL şi-a deschis porţile şi în România, una dintre principalele ţări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.

Mercedes-Benz stabileşte numeroase standarde în industria auto, fiind unul dintre liderii pieţei în ceea ce priveşte siguranţa remarcabilă, inovaţiile, confortul autovehiculelor şi protecţia mediului. Cu o tradiţie de peste 125 de ani, Mercedes-Benz (creatorul automobilului - Patentul Benz 1886), se confundă cu istoria inovaţiilor în domeniul mobilităţii. Pe piaţa autohtonă, marca Mercedes-Benz este prezentă încă din 1992, iniţial prin intermediul Autorom, iar din 2007, prin intermediul Mercedes-Benz România, companie aparţinân concernului german Daimler AG.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//