• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

PepsiCo incurajeaza dezvoltarea start-up-urilor in Europa prin programul PepsiCo10

PepsiCo incurajeaza dezvoltarea start-up-urilor in Europa prin programul PepsiCo10

PepsiCo a anuntat recent cele 10 start-up-uri din Europa care vor face parte din proiectul PepsiCo10 – un program destinat să identifice si să sprijine companiile care dezvoltă tehnologii de ultimă ora.

Programul PepsiCo10 îsi propune să descopere zece companii inovatoare din domeniul tehnologic si să le ofere ocazia de a dezvolta programe în Marea Britanie, cu sprijinul si îndrumarea mentorilor de top din industria media si de consultantă digitală. Fiecare companie declarată câstigătoare va primi din partea PepsiCo 10.000 de lire sterline destinate dezvoltării sale ulterioare.

Companiile care au candidat au trecut printr-o serie de evaluări riguroase si au pregătit inclusiv o prezentare video. Finalistii au fost intervievati atât de către reprezentanti ai brandurilor Pepsi, Walkers, Quaker si Tropicana, cât si de experti ai OMD, Wired, Highland Capital Partners si Mashable.

Fiecare candidatură a fost evaluată luându-se în considerare capacitatea de a avea un impact asupra brandurilor PepsiCo si de a promova prioritătile PepsiCo „Performantă cu Scop”: sustenabilitatea umană, a mediului si a talentului.

România a fost prezentă si ea în acest proiect. Printre companiile care au ajuns în etapa finală de evaluare  s-a numărat Appscend, un start-up fondat în august 2010, care facilitează crearea si monetizarea de aplicatii pentru iPhone si iPad. Astfel, atât timpul necesar dezvoltării de aplicatii, cât si costurile aferente scad semnificativ.

„Faptul că am ajuns până în finala PepsiCo10 este o validare a platformei la care lucrăm din partea unei companii care, din perspectiva noastră, reprezintă un client ideal pentru serviciul nostru”, a declarat Sebastian Văduva, CEO Appscend, referitor la participarea companiei în programul PepsiCo10.

Cei 10 câstigători, alesi din peste 130 de înscrieri de tehnologii impresionante si inovatoare, vor avea ocazia de a lucra cu unele dintre cele mai puternice branduri PepsiCo din Marea Britanie, inclusiv Walkers si Pepsi, pentru a pune în aplicare programe pilot de marketing. Câstigătorii vor fi sprijiniti si îndrumati de către Highland Capital Partners, OMD, Mashable si Wired.

Bonin Bough, Global Director of Digital and Social Media în cadrul PepsiCo a declarat, referitor la programul PepsiCo10: „Anul trecut am identificat cele mai promitătoare start-up-uri din domeniul tehnologiei din SUA, iar unele dintre ele ne-au impresionat atât de mult, încât am continuat să lucrăm împreună si după încheierea proiectelor pilot. Anul acesta, valoarea înscrierilor a fost foarte ridicată si a fost deosebit de dificil să îi alegem pe cei 10 câstigători. După ce am găsit tehnologii promitătoare atât în Europa, cât si în Statele Unite, ne vom continua căutarea la nivel global, pentru a încuraja cele mai tinere talente din domeniul digital. Cred că, în perioada următoare, PepsiCo10 se va concentra asupra identificării potentialului din America Latină sau Asia.”

Companiile câstigătoare, care au drept obiect de business social commerce si tehnologiile mobile, sunt:

SMDV (Slingshot Shopping) (Marea Britanie): program menit să revolutioneze comertul digital, permitându-le consumatorilor să plaseze instantaneu produse de pe orice site, pagină de Facebook sau dispozitiv în cosul virtual de cumpărături, printr-un simplu click;

Shahmoon Ltd (Marea Britanie): foloseste postere video HD pentru a aduce publicitatea stradală de dimensiuni mari în micile magazine, permitându-le să interactioneze cu trecătorii si să le ofere informatii în timp real;

TvTak Ltd (Franta): aplicatie pentru dispozitive mobile care le permite utilizatorilor să acceseze informatii despre o emisiune TV sau o reclamă pe care o urmăresc printr-un simplu gest: îndreptarea telefonului sau a tabletei către televizor;

SoDash Ltd (Marea Britanie): instrument de monitorizare social media care foloseste inteligenta artificială pentru a ajuta companiile să gestioneze reputatia brandului, monitorizând în acelasi timp insight-urile oferite de consumatori si reactiile lor la brand;

Sports Team Space (Bluefields) (Marea Britanie): retea socială al cărei scop este să ajute sute de cluburi de fotbal pentru amatori să-si gestioneze online echipele si subventiile;

ParcelPoke (ParcelGenie) (Marea Britanie): primul serviciu de trimitere de cadouri prin mesaje text care face ca oferirea de produse reale prietenilor si familiei să fie a fel de simplă ca expedierea unui SMS;

ChartsNow.mobi Limited (Marea Britanie): serviciu mobil inovator care le oferă consumatorilor acces imediat si non-stop la cele mai noi melodii aflate în topuri, prin intermediul telefoanelor lor mobile;

Screenreach Interactive limited (Screach) (Marea Britanie): o platformă unică, ce le permite consumatorilor să-si folosească smartphone-urile ca dispozitive capabile să creeze experiente interactive cu ecrane digitale sau dispozitivul mobil. De exemplu, folosirea telefoanelor pe post de controller pentru un joc.

Roamler BV (Olanda): foloseste o retea de consumatori pe post de „fortă de muncă” mobilă, permitându-le acestora să câstige recompense când îndeplinesc mici sarcini în numele corporatiilor, organizatiilor si indivizilor;

Waxwired Ltd (Flypost) (Marea Britanie): un joc pentru smartphone care le permite utilizatorilor să descopere si să interactioneze în timp real cu evenimentele care au loc în oras.

PepsiCo oferă cel mai extins portofoliu mondial de mărci de produse alimentare si băuturi, incluzând 19 linii de produse diferite care generează fiecare mai mult de 1 miliard de dolari în vânzări anuale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//