• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

The Grand - crestere a veniturilor, pana la 50,8 milioane RON in prima jumatate din 2011

The Grand - crestere a veniturilor, pana la 50,8 milioane RON in prima jumatate din 2011

The Grand (Societatea Companiilor Hoteliere Grand SRL), cel mai mare complex multifuncţional de lux din România, incluzând operaţiunile hotelului JW Marriott din Bucureşti, şi-a crescut cifra de afaceri cu 7,4% în prima jumătate a anului 2011 comparativ cu primul semestru al anului trecut, ajungând la 50,8 milioane RON. La încheierea anului, compania se aşteapta la o cifră de afaceri de peste 104 milioane RON, ceea ce înseamnă o creştere de 6%.

Principalul factor care a condus la o rată de ocupare mai mare la toate centrele de profit a fost creşterea traficului clienţilor. La The Grand Offices s-a ajuns la un grad de ocupare de peste 80%, la The Grand Avenue s-a ajuns la un grad de ocupare de aproape 100%, şi, de asemenea, la hotel şi la operaţiunile de restaurante, inclusiv JW Steakhouse – care a fost deschis în primăvara acestui an – rata de dezvoltare este încurajatoare. Pentru profit brut din exploatare, conducerea se aşteaptă chiar şi la o creştere de două cifre.

Gregor Aufhauser - Director General, SCH The Grand: “În ciuda crizei, rezultatele din exploatare sunt încurajatoare”. Instalat la cârma managementului Complexului The Grand din aprilie anul trecut, austriacul Gregor Aufhauser a reuşit să promoveze o strategie de exploatare care, în ciuda crizei, s-a dovedit nu doar favorabilă, ci chiar foarte profitabilă.

The Grand este cel mai mare complex multifuncţional de lux din România, aflat sub un singur acoperiş, pe o suprafaţă de 85.000 mp distribuită pe 13 niveluri:

The Grand Offices cu facilităţi de ultimă generaţie pentru ocupare imediată;

zona unică de shopping The Grand Avenue, care pune la dispoziţie magazine de mare rafinament, facilităţi bancare, restaurante, cafenele, bijuterii, saloane de înfrumuseţare, divertisment, etc.

hotelul de 5 stele JW Marriott Grand Hotel cu 402 camere, 3 restaurante speciale, cafenea, două săli de evenimente, facilităţi extinse pentru conferinţe, toate la un standard internaţional de primă clasă;

Clubul de Sănătate World Class;

The Grand Parking cu 525 locuri de parcare securizate, în interiorul şi în afara clădirii.
The Grand este proprietarul clădirii, gestionează şi închiriază The Grand Offices, The Grand Avenue şi alte zone închiriabile.

Gregor Aufhauser – Director General, SCH The Grand: “Atuurile noastre sunt unicitatea şi luxul: oferim o gamă largă de servicii de 5 stele sub un singur acoperiş, cu atmosfera unică a complexului nostru. Am optimizat magazinele din galeria de lux The Grand Avenue, de la parterul clădirii, prin atragerea mai multor branduri de top din întreaga lume, ca Alfred Dunhill, precum şi a unor branduri noi şi la modă, ca Ermanno Scervino. În prezent, suntem în negocieri şi cu alte mărci de top.”

„Relax, Shop and Dine la The Grand” este mesajul transmis clienţilor, care se bucură de multe avantaje care nu pot fi regăsite sub această formă nicăieri altundeva în Bucureşti: au la dispoziţie un centru de fitness, facilităţi de spa şi piscină, oportunităţi pentru a lua masa de prânz sau cina la un nivel de clasă superioară, servicii personalizate, până la sfaturi exclusive privind organizarea nunţilor la Marriott. De asemenea, un beneficiu rar întâlnit în Bucureşti – o parcare generoasă – completează această ofertă.

Un alt proiect implementat este revista The Grand, care prezintă serviciile oferite de companie şi partenerii acesteia. Revista este disponibilă în complexului de lux The Grand.

Încă de anul trecut au dost demarate o serie de investiţii, având ca obiectiv diversificarea şi îmbunătăţirea serviciilor clienţilor. Un program de investiţii de câteva milioane de euro este în curs de desfăşurare. Acesta a început cu renovarea cafenelei Vienna Café şi a sălii Grand Ballroom şi continuă cu renovarea sălilor de conferinţe şi a sălii Constanţa Ballroom.

În 2011, s-a deschis restaurantul JW Steakhouse. În Clubul de Sănătate WorldClass din JW Marriott au fost renovate vestiarele, sauna, baia de jacuzzi şi piscina. De asemenea, în The Grand Offices şi The Grand Avenue au fost realizate diverse renovări. Scopul este de a oferi clienţilor ultimele tehnologii într-o ambianţă clasică. În anul 2012, The Grand va fi destinaţia perfectă de shopping exclusivist din Bucureşti.

Gregor Aufhauser - Director General, SCH The Grand: “Ne axăm pe o anumită categorie de clienţi open-minded şi foarte exigenţi. Prin evenimentele speciale organizate în modă, bucătărie şi în alte domenii, vom stabili tendinţe noi şi vom atrage atenţia în Bucureşti.”






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//