• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

KFC, Pizza Hut si PHD trimit inca 96 de copii sa mearga in clasa a noua

KFC, Pizza Hut si PHD trimit inca 96 de copii sa mearga in clasa a noua

Pentru al patrulea an consecutiv, KFC si Pizza Hut s-au implicat activ in desfasurarea programului de strangere de fonduri “Vreau in clasa a noua”, initiat de organizatia World Vision Romania.

Impreuna cu clientii lor, cele doua companii au reusit sa stranga peste 31 000 euro, suma cu ajutorul careia se vor oferi 96 de burse de studiu pentru copiii din mediu rural.

Alaturi de clienti, angajatii KFC si Pizza Hut au contribuit la strangerea de fonduri organizand actiuni inedite – licitatii cu produse proprii, campionate de fotbal, etc – in urma carora au reusit sa stranga fonduri suplimentare pentru campania “Vreau in clasa a noua”.

“In prezent multi copii nu au acces la educatie. Iar mai mult de jumatate dintre copiii din mediul rural sunt nevoiti sa abandoneze scoala din cauza situatiei materiale".

"Prin sustinerea campaniei “Vreau in clasa a noua” am vrut sa oferim impreuna cu clientii nostri o sansa in plus acestor copii, sa-i facem sa continue si sa nu-si abandoneze visurile”, declara Cristina Porumbel, Asistent de Marketing KFC Romania.

In cei patru ani de implicare in campania „Vreau in clasa a noua”, KFC si Pizza Hut impreuna cu clientii lor au reusit sa stranga peste 131 000 de euro, suma care a ajutat nu mai putin de 546 de copiii sa-si continue studiile la liceu.

Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network.

In prezent, in Romania sunt deschise 41 de restaurante KFC dintre care 18 numai in Bucuresti, restul fiind in orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti si Brasov.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//