• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

ZU, pe calea undelor din 29 septembrie 2008

ZU, pe calea undelor din 29 septembrie 2008

Si revelatia s-a produs. Agentiile de publicitate romanesti au inceput sa "abuzeze" de tehnicile inedite de comunicare a evenimentelor, bazate pe incitarea curiozitatii publicului.

 

Teasing-ul este o campanie promotionala in mai multe etape, ce solicita in mod particular atentia publicului, prezentata intr-o maniera enigmatica, picanta sau de suspans si care, prin indiciile si explicatiile vagi pe care le ofera, cauta sa incite curiozitatea publicului. Acesta asteapta cu nerabdare deznodamantul si interesul creste, in consecinta, in mod exponential. Pare formula perfecta pana aici, dar exista riscul deconspirarii premature, deci esec. Riscant, dar de impact.

 

Blogul fenomenului, http://whoiszu.blogspot.com, este martor ca ZU s-a facut auzit si cunoscut cu ceva timp in urma. "Dovezile" s-au postat, teoriile s-au contrazis si sondajul s-a incheiat cu concluzia ca majoritatea nu are "idee cine e ZU". Promovarea "Who is ZU?" s-a produs in presa, iar pentru outdoor s-a apelat la flash-mobs si cearsafuri atarnate pe cladirile bucurestene, pentru a spori interesul pentru brandul misterios.

 

Desi campania de teasing si-a facut datoria cu brio pana la un moment dat, secretul era pregatit sa fie dezvaluit. Faza initiala a campaniei a fost realizata in-house, continuarea fiind preluata de agentia Friends Advertising. Acum, cu un simplu click de Google, se poate afla chiar si cand ZU si-a primit licenta audiovizuala de la Consiliul National al Audiovizualului. O licenta pentru difuzare prin satelit, primita pe 11 septembrie 2008, pentru noul post de radio al trustului Intact, ZU.

 

Radio ZU sau ZU FM, in functie de rezultatele cercetarilor de piata, va avea un program generalist cu productie proprie de 60% si va inlocui News FM, caruia ii va lua nu numai sediul statiei de difuzare, ci si echipa de stiri. In cadrul programului noului post se va pune accentul pe stiri si va avea ca particularitate difuzarea muzicii live direct din studio.

 

Din grila de programe fac parte matinalul lui Daniel Buzdugan si Mihai Morar si o emisiune realizata de Mircea Badea. Pana la sfarsitul acestui an, se vor investiti 500.000 de euro in echipamentele noului post de radio.

 

"ZU nu-i nici prescurtarea de la Zona Urbana, nu vine de la "zurliu" si nu-i nici macar Zuzu la juma` de litru. ZU e neterminat pentru ca nu vrem sa dam totul de-a gata, un brand la cheie, il lasam pe fiecare dintre ascultatori sa si-l construiasca singur, sa-l personalizeze dupa nevoile intime.

 

Tocmai pentru ca ZU nu-i previzibil, am putut sa mazgalim intrebarea "Who is ZU?" pe pancarte plimbate prin oras, pe cearsafuri intinse pe balcoanele din marile intersectii... iar altii au preluat-o viral si au desenat-o pe zidurile triste ale orasului in forma de street art, sau cu frisca, pe trupurile incandescente ale iubitelor. ZU nu e radio, desi il vei putea asculta din 29 septembrie pe 89 FM, in Bucuresti. ZU e vibratia strazii", spune Mihai Morar, intr-un articol scris pentru "Sapte Seri" si postat pe blogul ZU.

 

Roxana Pecete, Redactor www.BrandInfo.ro






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//