• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Contul de economii Smart Kid, pentru copii, de la Banca Comerciala Carpatica

Contul de economii Smart Kid, pentru copii, de la Banca Comerciala Carpatica

Banca Comerciala Carpatica aduce in portofoliul sau de produse adresate copiilor o noua modalitate de economisire, prin intermediul contului de economii SMART KID.

SMART KID este un produs care imbina flexibilitatea unui cont curent cu dobanda unui depozit la termen fiind construit in jurul contului deschis, in lei sau euro, de catre parintii sau ocrotitorii legali. Contul poate fi constituit si de catre minorii care au depasit varsta de 14 ani cu avizul parintelui/ ocrotitorului legal, care va semna, alaturi de ei, formularele de deschidere cont.

Avantajele contului de economii SMART KID sunt multiple si constau in: perioada nelimitata de constituire a depozitului; posibilitatea de alimentare in orice moment; alimentarea contului cu orice suma, clientul nefiind limitat de o suma minima necesara deschiderii acestuia

Banca Comerciala Carpatica nu percepe niciun comision pentru deschiderea, administrarea sau inchiderea contului SMART KID. Totodata, BCC ofera o dobanda variabila de pana la 6% pentru lei si de pana la 2,8% pentru euro, in functie de sumele depuse si se calculeaza zilnic asupra soldului fiind capitalizata lunar. In functie de numarul depunerilor facute pe parcursul unei luni, modul de calcul a dobanzii constituie un avantaj deoarece bonificatia acesteia este corelata cu evolutia sumei existente in cont.

„Contul de economii SMART KID oferit de Banca Comerciala Carpatica vine in completarea depozitului SMART KID, lansat de Ziua Copilului in acest an si aduce in plus o mai mare flexibilitate in gestionarea economiilor. Prin intermediul acestui nou produs venim in intampinarea clientilor cu o modalitate simpla de economisire adresandu-ne tuturor celor care doresc sa contribuie la siguranta financiara a copilului”, afirma Georgiana Mincu, Director Executiv Retea Retail Banca Comerciala Carpatica.

Banca Comercială Carpatica este o instituţie financiară cu capital social majoritar românesc, ale cărei acţiuni sunt listate la categoria întâi a Bursei de Valori Bucureşti.

Banca Comercială Carpatica a fost înfiinţată la Sibiu în data de 15 iulie 1999. În prezent, Banca deţine o reţea teritorială vastă acoperind toate judeţele ţării şi Bucureşti.

Produsele şi serviciile financiare oferite de BCC sunt dintre cele mai diversificate şi adaptate cerinţelor clienţilor persoane fizice, IMM-uri şi Corporaţii. BCC promovează inteligenţa autohtonă, capitalul uman şi financiar, dovedind transparenţă, operativitate şi flexibilitate în rezolvarea problemelor partenerilor săi de afaceri.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//