• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Raiffeisen Bank a atins pragul de 1000 de ATM-uri

Raiffeisen Bank a atins pragul de 1000 de ATM-uri

Raiffeisen Bank a depasit inca un prag: 1000 de ATM-uri puse la dispozitia detinatorilor de carduri, in Romania. ATM-ul Raiffeisen Bank cu numarul 1000 a fost instalat la agentia Dragos Voda din Radauti, judetul Suceava.

"Pe langa extinderea rapida a retelei de unitati traditionale, in anul 2008 Raiffeisen Bank reuseste sa treaca inca un prag remarcabil: 1000 de ATM-uri instalate in toata tara. Vom  continua sa investim atat in reteaua de unitati traditionale sau specializate, dar si in canalele electronice de acces la produsele si serviciile bancii", a spus Razvan Munteanu, vicepresedinte Raiffeisen Bank, responsabil pentru Retail Banking.

Orice cont curent deschis la Raiffeisen Bank are asociat unul sau mai multe carduri de debit, iar detinatorul beneficiaza de mai multe canale de acces la serviciile si produsele bancii: Raiffeisen Online (internet banking), Raiffeisen Direct (telefon banking) sau myBanking (mobile banking). Toate aceste canale permit efectuarea tranzactiilor bacare fara deplasarea la o unitate a bancii, obtinerea de informatii, schimburi valutare, plata facturilor, etc.

La 30 iunie 2008, Raiffeisen Bank avea o retea de peste 8500 EPOS-uri, iar numarul detinatorilor de carduri era de 1,7 milioane (din care 1.4 milioane carduri de debit si 300.000 carduri de credit).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//