• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Pimp my Store - Kaspersky Lab Romania si RHS Company lanseaza concursul de retail

Pimp my Store - Kaspersky Lab Romania si RHS Company lanseaza concursul de retail

Kaspersky Lab România lansează concursul „Pimp my Store”, dedicat tuturor partenerilor RHS Company cu magazine IT. Pentru a intra în competitia cu premii de 1.000, 500 si 300 de Euro, reprezentantii magazinelor trebuie să trimită minimum trei fotografii cu spatiul de vânzare, decorat cu materialele din Kaspersky Retail Kit.

Retail Kit-ul Kaspersky, care contine accesoriile necesare decorării magazinului, este disponibil gratuit la comandarea prin RHS Company a minimum două cutii de Kaspersky Internet Security si două cutii Kaspersky Anti-Virus pentru un utilizator. Acesta include materiale de informare pentru clienti, elemente pentru semnalizare externă si internă, accesorii de branding pentru vânzători si cadouri. În plus, RHS Company oferă magazinelor partenere eligibile o extindere cu 60 de zile a perioadei de plată pentru produsele Kaspersky de retail.

„Consider că este foarte importantă dezvoltarea vânzărilor de retail a magazinelor mici si medii, pe care RHS Company le sustine”, spune Teodor Cimpoesu, Managing Director Kaspersky Lab România si Bulgaria.

„Acesta este si motivul pentru care am pregătit un astfel de concurs de mercantizare. Atât la nivel international, cât si în România, punem foarte mare accent pe sustinerea partenerilor de distributie, prin intermediul cărora Kaspersky Lab si-a definit pozitia pe piata solutiilor de securitate. Concursul lansat împreună cu RHS Company are scopul de a sprijini si stimula retailul IT din România, de aceea ne asteptăm la un număr cât mai ridicat de magazine partenere participante la competitie”, completează Cimpoesu.

„Ne dorim să crestem o dată cu partenerii nostri, printr-o dezvoltare echilibrată si sustinutinută”, declară Dragos Popescu, General Manager al RHS Company.

„Într-un climat economic în continuare delicat, încercăm să oferim clientilor solutii adaptate la nevoile de business ale fiecăruia. Ne asumăm misiunea de a fi optiunea numărul 1 pentru partenerii nostri si sustinem acest lucru printr-o politică comercială adecvată, suport de marketing, programe cu valoare adăugată dar si eficientă operatională. Parteneriatul cu Kaspersky Lab reprezintă un element important în demonstrarea capacitătii de abordare inovatoare a segmentului de piată format din magazine mici si mijlocii”, a adăugat Dragos Popescu.

Fotografiile înscrise în concurs, pe www.pimp-my-store.ro, vor fi jurizate de către echipele Kaspersky Lab si RHS Company, tinând cont de creativitate, vizibilitatea Kaspersky Lab în exteriorul si interiorul magazinului si existenta produselor Kaspersky Lab pe rafturi. Competitia se încheie pe 30 noiembrie, iar câstigătorii vor fi anuntati pe 7 decembrie 2011.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//