• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mazda Takeri - premiera mondiala la Salonul Auto de la Tokio

Mazda Takeri - premiera mondiala la Salonul Auto de la Tokio

Mazda Motor Corporation va prezenta în premieră mondială la Salonul Auto de la Tokio modelul concept Mazda TAKERI, un sedan de clasă medie de generaţie viitoare. A doua premieră pentru piaţa din Japonia va fi noul SUV crossover CX-5, echipat cu o gamă variată de tehnologii inovative SKYACTIV.

Tema standului Mazda la această ediţie a salonului este “Tehnologia de protecţie a mediului şi împingerea limitelor ale emoţiei mişcării. Atâta timp cât există oameni care iubesc să conducă, Mazda va continua să integreze în modelele sale emoţia mişcării, armonizând-o cu performanţele de mediu şi de siguranţă.”

Conceptul TAKERI foloseşte noul limbaj de design Mazda, KODO – sufletul mişcării, şi duce la un nou nivel stilul de design al unui model sedan. Sub exteriorul atrăgător se află tehnologii de referinţă SKYACTIV, cum ar fi primul sistem de frâne regenerative Mazda. Acesta transformă energia cinetică în electricitate în timpul frânării şi o stochează, folosind-o ulterior pentru a alimenta sistemul electric al automobilului.

Astfel se reduce încărcarea motorului şi se economiseşte combustibil. Acest sistem, în combinaţie cu noul motor diesel SKYACTIV-D, Mazda i-stop şi noul şasiu uşor şi aerodinamic, permite modelului TAKERI să obţină o economie de combustibil foarte bună în condiţii de performanţe dinamice şi confort ridicat.

Noul CX-5 este primul model de serie Mazda care va încorpora limbajul de design KODO – sufletul mişcării, alături de tehnologiile SKYACTIV, ce includ motorizări, transmisii, caroserii şi şasiuri complet noi.

Cu forma aerodinamică şi uşoară, cu motorizările diesel şi pe benzină foarte echilibrate, cu sistemul Mazda i-stop şi transmisiile economice, noul CX-5 livrează o experienţă superioară în condus.

Gama europeană de motorizări va include propulsorul SKYACTIV-G 2.0, benzină şi SKYACTIV-D 2.2 diesel, disponibile în versiuni standard şi de mare putere. Fiecare motor are o rată de compresie record de 14:1 pentru o eficienţă optimă.

Mazda se axează pe atingerea performanţelor excepţionale de mediu pentru un SUV compact şi are ca obiectiv un nivel de emisii de CO2 sub 120g/km pentru modelul de motor SKYACTIV-D 2.2.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//