• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Magazin co-branded: Carrefour Express - franciza Carrefour, in colaborare cu Angst

Magazin co-branded: Carrefour Express - franciza Carrefour, in colaborare cu Angst

Grupul Carrefour în România şi societatea Angst au anuntat un parteneriat important: lansarea francizei Carrefour în România, printr-un prim magazin de proximitate, sub sigla Carrefour Express.

Acest parteneriat este o premieră în România în retailul românesc şi cei doi actori sunt: Angst, un brand de succes în România şi Carrefour, grupul de retail francez care este numarul unu în Europa şi al doilea în lume.

Parteneriatul franco-român, primul de acest tip în România combină tradiţia Angst cu experienţa şi inovaţia Carrefour şi reprezintă un nou pas în strategia multiformat a Grupului Carrefour: dezvoltarea pe formatul de proximitate - Carrefour Express.

"Acest parteneriat cu societatea Angst este rezultatul încrederii în profesionalismul şi capacitatea de adaptare a firmelor româneşti şi a fost posibil printr-o strânsă colaborare a echipelor ambelor companii. Este o colaborare care evoluează în permanenţă în slujba consumatorilor", spun oficialii Carrefour.

Angst este furnizorul Carrefour de multă vreme şi are produse de foarte bună calitate, deja bine cunoscute în România, iar în acelaşi timp are şi o reţea proprie de magazine. Angst este un brand recunoscut şi foarte apreciat de consumatori. 

Carrefour aduce experienţa, puterea de negociere, forţa de comunicare, managementul categoriilor şi o marcă iubită de români. Aceste două forţe împreună - Carrefour şi Angst ilustrează foarte bine proverbul românesc: „Unde-s doi puterea creşte!”, mai spun reprezentantii Carrefour.

Carrefour Express îndeplineşte în acelaşi timp dorinţa Carrefour de a fi mai aproape de clienţi, de a aduce produsele şi calitatea Carrefour în inima cartierelor.

Carrefour dezvoltă astfel în România 3 formate de magazine: 23 de hipermarketuri Carrefour; 39 de supermarketuri Carrefour Market; 1 magazin de proximitate Carrefour Express: „Un prieten aproape de tine!”.

Primul magazin sub sigla Carrefour Express este Carrefour Express Angst Domenii, deschis pe 12 octombrie 2011, in B-dul Ion Mihalache, nr.128C, Piaţa Domenii, sector 1.

"Carrefour Angst Domenii este primul magazin en detail, cu preponderenţă alimentar, în franciză şi suntem mândri să fim primii care o fac, aşa cum am fost şi în 2001, primii care au propus hipermarketul în România. Carrefour intră astfel pe segmentul de franciză în România şi în acelaşi timp îşi consolidează poziţia în Bucureşti. Într-o perioadă dificilă, în 2011, Carrefour a reluat expansiunea şi se lansează şi pe segmentul de franciză, demonstrând o mare încredere în această ţară. Cu atât mai mult în această perioadă, Carrefour vrea să fie alături de consumatorii români, cu o ofertă comercială perfect adaptată nevoilor lor", spune François Melchior de Polignac, Director Carrefour România

"Cel mai important este sa fim corecţi cu noi dar şi cu clienţii noştri. Acest principiu va ramane şi pe viitor pentru toate liniile de bussines.


Pe piaţa românească brandul Angst este echivalent cu calitate şi siguranţă. Când am început, acum 20 de ani, am vrut să fim numarul 1 în calitate şi credem că am reuşit acest lucru!", a declarat Sorin Minea, Preşedinte Angst.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//