• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Famingo International a investit 500.000 euro in noul Flanco World din Centrul comercial Esplanada

Famingo International a investit 500.000 euro in noul Flanco World din Centrul comercial Esplanada

Flamingo International, unul dintre cei mai importanti retaileri de pe piata  de electronice, electrocasnice si IT&C din Romania, a extins reteaua de magazine Flanco World cu inca o noua locatie, situata in cadrul centrului comercial Esplanada, alaturi de hypermarketul Cora.

Reteaua Flanco World prezentat la nivel national prin 21 de unitati, a inaugurat un nou magazin in cadrul centrului comercial Esplanada, centru Cora Pantelimon. Noul magazin beneficiaza de o suprafata de 1000 de mp. si a necesitat o investitie de aproximativ 500.000 de euro.

"Dupa cum am mai declarat, dezvoltarea retelei Flanco World este unul dintre obiectivele majore ale companiei Flamingo International in perioada urmatoare. Acest nou magazin face parte din cele 10 noi locatii pe care intentionam sa le deschidem pana la sfarsitul anului. Traficul ridicat inregistrat in cadrul centrului comercial Esplanada ne fac increzatori in rezultatele acestei noi locatii", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Avand in vedere numarul mare de cumparatori ai hypermarketului, precum si tendinta bucurestenilor de a-si orienta comportamentul de consum catre locatiile de tip destinatie, noua locatie Flanco World va avea un rol cheie pentru afacerile Flamingo International in zona capitalei.

Reteaua Flamingo International se va extinde pana la sfartitul anului 2008 cu un total de alte 9 noi magazine Flanco World, insumand o suprafata de 14.000 mp si beneficiind de o investitie totala de peste 9 milioane de euro. In ceea ce priveste planurile de extindere pentru celelalte retele ale grupului, oficialii companiei au declarat ca urmeaza sa extinda in perioada imediat urmatoare atat reteaua Flanco, cat si reteaua Flamingo Computers.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//