• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Romastru Trading devine prima multinationala farmaceutica romaneasca

Romastru Trading devine prima multinationala farmaceutica romaneasca

Romastru este prima companie farmaceutică românească ce derulează un proiect de extindere în Polonia, tările Baltice - Letonia, Lituania si Estonia, Ucraina dar si în Orientul Mijlociu, în tări precum Liban, Siria, Iordania, Irak.

Compania este deja prezentă pe piata din Bulgaria, prin subsidiara deschisă acolo. tările vizate pentru valul al doilea si al treilea al extinderii sunt Cehia, Slovacia si Croatia.

”Prin extinderea în Bulgaria, în anul 2009 am câstigat un know-how foarte important, ce ne-a permis ulterior să analizăm si să luăm în calcul oportunităti si în alte tări din Europa de Est. Prin sustinerea din partea firmei-mamă din Liban, ne pregătim si pentru intrarea în tări din Orientul Mijlociu”, spune Cristian David, Director Regional al Romastru pentru Europa Centrală si de Est si Orientul Mijlociu.

Expansiunea geografică face parte din planul strategic demarat de Romastru în ultimii doi ani, si vine în continuarea etapei de intrare pe segmentul produselor farmaceutice generice.

”Medicamentele generice sunt echivalente terapeutice ale produselor farmaceutice originale ale căror patente au expirat. În acest moment, Romastru are trei divizii pentru generice pentru domeniile oncologie, psihiatrie si cardiologie. Până în 2015, estimăm un market share de 5% pentru aceste segmente. În prezent, Romastru este lider în România pe anumite produse generice pentru cancerul de prostată si cancerul de sân”, explică Cristian David.

Primele produse, branduri proprii Romastru, au fost lansate la sfârsitul anului 2009. Până la ora actuală, Romastru a lansat nouă produse generice pe diferite arii medicale, care reprezintă 6% din cifra de afaceri a companiei.

În momentul de fată Romastru detine 55 de produse generice care urmează a fi lansate în următorii doi ani. Portofoliul companiei urmează a fi extins si mai mult în perioada următoare. Cifra de afaceri estimată pentru 2011 este de 90 de milioane de Euro, în acest moment înregistrând o crestere de 49% comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut.

Romastru Trading este o companie de servicii farmaceutice înfiintată în 1994 în România. Din 2009, Romastru a intrat pe piata de generice prin lansarea primelor branduri proprii în arii medicale precum oncologie, psihiatrie, neurologie.

De asemenea, compania asigură si oferă servicii de marketing, cercetare, depozitare si distributie a produselor Grifols, Pfizer, Bayer, Klosterfrau, Abbott Laboratories si Rottapharm. Romastru Trading a înregistrat o cifră de afaceri de peste 59 de milioane de euro în 2010 si în prezent are 230 de angajati.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//