• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

povesteakindersurprise.ro - HyperActive a realizat platforma pentru Povestea Kinder Surprise

povesteakindersurprise.ro - HyperActive a realizat platforma pentru Povestea Kinder Surprise

Platforma www.povesteakindersurprise.ro este o călătorie pe tărâmul Poveştii Kinder Surprise pusă în scenă de HyperActive. Concepută sub forma unei cărţi digitale pentru copii, presărată din belşug cu ilustraţii, grafică 3D şi animaţie pe măsură, platforma adaugă o nouă pagină de poveste la fiecare lansare a unei noi colecţii Kinder Surprise. Jocurile interactive, concursurile special pregătite de HyperActive în jurul fiecărei colecţii, îi introduc pe curioşi în lumea fascinantă a primului ou de ciocolată cu surprize.

„Platforma Kinder Surprise este mai mult decât o colecţie de poveşti interesante. Este o provocare la creativitate şi interacţiune într-un mod amuzant. Pentru că fanilor Kinder Surprise le plac acţiunile colective, am urmărit să-i facem părtaşi la scrierea fiecărei file şi la descoperirea pas cu pas a noilor surprize”, povesteşte Andrei Ionuţ, Client Service Director HyperActive.

Prima filă a fost scrisă la începutul lunii septembrie, odată cu descoperirea noii colecţii Mouse Doctors. Pentru a atrage consumatorii în poveste, HyperActive a dezvoltat mai întâi o componentă de teasing, utilizând suportul social media.

Pentru a li se dezvălui surpriza acestei toamne, aflată în spatele unei usiţe secrete, vizitatorii platformei logaţi la Facebook au fost provocati să muşte dintr-o bucată mare de caşcaval. Cu fiecare click, dimensiunea roţii de caşcaval, se micşora treptat, ultimele cinci click-uri fiind răsplătite cu premii surpriză.

În zece zile de la lansare, numărul de utilizatori a crescut ca prin magie: au fost activate peste 6.700 de muşcături din caşcaval, iar site-ul a atins un număr de aproximativ 50.000 de accesări.

Dezvăluirea surprizei acestei toamne, noua colecţie Mouse Doctors, a avut loc în cadrul unui eveniment de amploare, în parcul Lumea Copiilor. Şi, odată cu această dezvăluire, personajele poveştii Kinder Surprise au prins viaţă pe platforma online, iar utilizatorii au fost invitaţi să participe la scrierea primelor file. În primele pagini ei au descoperit locaţiile din ţară pe unde poposeşte echipa de experţi a celui mai vesel spital de caşcaval, locul unde copiii şi părinţii pot face cunoştinţă cu personajele colecţiei, precum şi primul joc interactiv: „Găseşte-o pe Asistenta Dulcineea”.

Structurat pe 4 niveluri, pe o mecanică combinată arcade-quest desfăşurată în interiorul celui mai amuzant spital de caşcaval, jocul a permis oricărui participant să “revadă” colecţia Mouse Doctors, să interacţioneze cu personajele colecţiei, totul într-o poveste draguţă care stârneşte zâmbete chiar şi celor care au trecut demult de vârsta copilariei. Primii zece utilizatori care au finalizat jocul au fost răsplătiţi cu o diplomă de asistent al lui Dr. Mouse.

Prima poveste Kinder Surprise a fost anunţată prin Facebook, Google Adwords şi o serie de site-uri de mare audienţă.

În perioadele de teasing şi revealing ale campaniei (25 august -  13 septembrie), site-ul a înregistrat peste 360.000 de accesări şi peste 7.000 de utilizatori şi-au creat conturi pentru a intra în joc.

HyperActive este o agenţie interactivă full service care oferă soluţii complete de comunicare şi marketing digital precum: dezvoltare şi management de platforme web, marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de căutare - SEO & Google AdWords, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting şi proiecte interactive speciale.

Printre clienţii agentiei amintim: Ferrero, UPC Romania, Bergenbier SA, Farmaciile Dona, Johnson & Johnson, Unilever, BMW, IAB Romania, Bayer.

HyperActive este membră a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Lowe&Partners, Brand Connection, GolinHarris Bucureşti şi Medic One.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//