• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Garanti Bank - cea mai dinamica institutie bancara romaneasca in social media

Garanti Bank - cea mai dinamica institutie bancara romaneasca in social media

Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice si inovatoare institutii bancare din România, a devenit cea mai dinamică bancă si în social media, preluând conducerea în categoria „Bănci si servicii financiare” pe Facebook, conform clasamentului realizat de Facebrands.ro.

Cu peste 18.600 de fani ai paginii sale oficiale, Garanti Bank dă tonul într-o categorie în care inovatia si dialogul permanent cu utilizatorii fac diferenta.

„Să fii o institutie bancară în social media este cu totul altă poveste decât a fi un brand de larg consum, eventual si international – este nevoie de o abordare total diferită, care să inspire încrederea de care trebuie să te bucuri si în offline, dar să arăti fanilor tăi că îti pasă de ei si în afara orelor de lucru. Este ceea ce încercăm să facem în social media: să fim acel consilier al fiecăruia, care dă cele mai bune sfaturi financiare, te tine la curent cu cele mai noi campanii, dar îti si dă sugestii despre unde ti-ai putea petrece vacanta sau week-end-ul si, mai ales, întretine un dialog permanent cu fanii”, declară directorul de marketing al Garanti Bank, Ilgaz Kaya.

Desi esential, dialogul singur nu este suficient pentru a mentine un nivel de interactivitate ridicat în social media – în cazul Garanti Bank, abordarea integrată de marketing a asigurat cresterea sănătoasă si în acest medium. Cel mai recent exemplu în acest sens este proiectul „România sălbatică”: initiat de către fotograful Dan Dinu, proiectul s-a transformat într-o expozitie offline reprezentativă, organizată de Garanti Bank si WWF România, pentru a fi extinsă si în social media sub forma unei galerii virtuale pe pagina de Facebook a băncii, unde utilizatorii pot vota fotografiile favorite si câstiga premii.

Publicarea zilnică de comentarii, precum si răspunsul prompt la întrebările utilizatorilor sunt de asemenea esentiale în mentinerea interactivitătii. „Este foarte important să nu lasi întrebări fără răspunsuri, acesta este primul si cel mai usor pas în a arăta fanilor tăi că într-adevăr îti pasă de ceea ce fac ei. Este un semn de respect pe care fanii nu îl lasă nerăsplătit”, adaugă Ilgaz Kaya.

În România, dinamica Garanti Bank în social media o urmează pe cea de grup – brandul Garanti este urmărit de cel mai mare număr de fani din lume în categoria bancar-financiar (peste 540.000 de persoane), conform statisticilor Socialbakers.com.

Noile tehnologii si canale de comunicare în masă sunt de altfel unele dintre principalele platforme pe care Garanti Bank inovează. Astfel, în luna iulie a acestui an, Garanti a dezvoltat o aplicatie prin care utilizatorii de iPhone, iPad sau iPod touch pot consulta în orice moment informatii actualizate despre produsele, reteaua de unităti si magazinele partenere ale băncii.

Garanti Bank este o bancă universală, oferind o gamă completă de produse de calitate si servicii inovatoare pentru toate segmentele de business - retail, IMM si corporate. Prezentă pe piata din România din 1998, Garanti Bank a dezvoltat un portofoliu solid de clienti, de peste 200.000. Banca detine o retea de 77 de agentii, 180 de bancomate si peste 7.000 de terminale POS. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//