• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Billa - 12 ani in Romania - campanie cu premii de peste 200000 lei

Billa - 12 ani in Romania - campanie cu premii de peste 200000 lei

Anul 2011 reprezintă pentru BILLA România împlinirea a 12 ani de existentă pe piata din România. Acest eveniment este sărbătorit printr-o amplă campanie aniversară, care se desfăsoară între 15 septembrie si 26 octombrie, sub sloganul „BILLA dă valoare cumparăturilor tale!”.

„De 12 ani, de când suntem pe piată, am încercat să le oferim clientilor nostri cele mai bune servicii. Am mizat tot timpul pe produse proaspete, calitative si pe cele mai avantajoase oferte. De aceea, campania BILLA dă valoare cumpărăturilor tale a fost gândită special pentru ei. Până pe 26 octombrie, toti cei care aleg să cumpere din oricare dintre magazinele BILLA vor putea beneficia de preturi promotionale si oferte speciale, dar si de premii interesante. Ne dorim ca această lună să fie o perioadă în care sărbătorim alături de clientii nostri cei 12 ani de existentă pe piata din România”, a declarat Sabin Fane, Director de Marketing BILLA România.

Clientii BILLA trebuie să urmeze un mecanism foarte facil, pentru a se putea număra printre câstigătorii campaniei aniversare. Astfel, pentru fiecare 30 lei cheltuiti în magazinele BILLA, clientii primesc câte un Bănut Aniversar. La strângerea a sase Bănuti Aniversari si lipirea acestora pe talonul de participare, clientii primesc garantat un bon valoric de cumpărături în valoare de 10 lei.

În plus, clientii pot participa la Marea Tombola Aniversară unde pot câstiga Marele Premiu: un Volkswagen Passat si celelalte premii puse în joc: 12 LED 3D Samsung, 12 iPAD 2, 12 combine frigorifice Whirpool, 12 biciclete si 12 seturi TEFAL, Hrănitor si Delicios

Pe lângă acestă campanie aniversară, clientii beneficiază si de numeroase oferte promotionale la produsele din magazin.

REWE International AG este liderul de piata in Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tara. La nivel international REWE International AG are un numar total de  65.692 angajati care lucreaza in aproximativ 3.600 de magazine. In anul 2008 cifra de afaceri a companiei a crescut la 10.93 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. In prezent, 320.000 de angajati lucreaza in cadrul REWE Group in 16 tari europene, iar cele aproximativ 15.000 de magazine au generat o cifra de afaceri de peste 50 miliarde de euro. REWE International AG are sediul central in Wiener Neudorf, sudul Austriei, si opereaza retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG precum si alte branduri proprii.

Compania este de asemene activa pe piata de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub si PENNY PACK´N´GO. In plus, REWE International AG opereaza cu succes pe segmentul de supermarketuri in Italia si alte 7 tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Romania, Russia, Slovacia si Ucraina.

Billa este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. In prezent, Billa opereaza 51 de magazine in cele mai importante orase din Romania. Principalele valori Billa sunt calitatea ridicata, preturile scazute si varietatea produselor. Compania detine brandul propriu Clever, unul dintre cele mai recunoscute si apreciate marci proprii din Romania. BILLA Romania este unul dintre cei mai importanti anagajatori din Romania si a creat pana in prezent peste 3.500 de locuri de munca in intreaga tara.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//