• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Fereastra de mansarda gratuita la cumpararea sistemelor de acoperis de la Ruukki

Fereastra de mansarda gratuita la cumpararea sistemelor de acoperis de la Ruukki

Producătorul finlandez de învelitori metalice Ruukki România a anuntat lansarea unei campanii promoţionale “Ia-ţi acoperiş cu vedere la soare”, care constă în oferirea gratuită a unei ferestre de mansardă Fakro, la fiecare sistem de acoperiş achiziţionat până la sfârşitul lunii octombrie.

Fereastra de mansardă va fi oferită în cazul achiziţionării unui sistem complet de acoperiş din modelele Adamante, Monterrey, Finnera, Vintage, Classic sau Classic Premium. Pentru această campanie Ruukki România a ales să ofere gratuit modelul Fakro FTS-V de fereastră de mansardă, având dimensiunele 66x118cm.

„Un număr impresionant de români optează pentru integrarea unei mansarde în proiectul casei. Este cu atât mai importantă calitatea acoperişului şi de aceea ne străduim să explicăm importanţa alegerii unui sistem complet, care să includă de la foliile anticondens la accesorii” declară Zoltan Szoke, Business Line Manager Roofing Ruukki România.

„Ne-am dorit să venim în sprijinul clienţilor noştri oferindu-le şi o fereastră de cea mai bună calitate, care completează beneficiile acestor sisteme de acoperiş”, adaugă Zoltan Szoke.

Comanda de sistem de acoperiş trebuie să includă profilul, coama semirotundă în cazul tablei tip ţiglă sau coama dreaptă pentru tabla fălţuită, accesoriile de închidere, folia anticondens, şuruburile de fixare, precum şi elementele de sistem pluvial.

Clienţii pot regăsi informaţii despre campanie atât la punctele de vânzare ale partenerilor, cât şi în mediul online la www.ruukkiacoperis.ro.

Rautaruukki furnizează componente metalice, sisteme şi sisteme integrate pentru industria tehnologică şi de construcţii. Compania deţine un portofoliu extins de soluţii metalice şi servicii.

Rautaruukki are operaţiuni în 27 de ţări şi o echipă extinsă de peste 11.700 de angajaţi. Vânzările nete ale companiei în anul 2010 au totalizat peste 2,4 miliarde de EUR. Compania este listată la bursa din Helsinki (Rautaruukki Oyj: RTRKS). Corporaţia utilizează numele de marketing Ruukki.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//