După evenimentul de amploare de anul trecut care a culminat cu înregistrarea ~ unui record mondial omologat de reprezentantii Guinness World Records, Lowe, HyperActive, Initiative ~ si GolinHarris comunică integrat noua colectie Mouse Doctors de la ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Kinder Surprise si Lowe au lansat noua colectie Mouse Doctors

După evenimentul de amploare de anul trecut care a culminat cu înregistrarea unui record mondial omologat de reprezentantii Guinness World Records, Lowe, HyperActive, Initiative si GolinHarris comunică integrat noua colectie Mouse Doctors de la Kinder Surprise.
Campania a debutat printr-un teaser lansat în a doua jumătate a lunii august prin care cei mici si cei mari deopotrivă au fost îndemnati să descopere surpriza acestei toamne si să răspundă la întrebarea: „Ce ascunde Kinder Surprise în spatele usitei secrete?”.
Pe parcursul a două săptămâni, discutia despre secretul din spatele usitei Kinder s-a purtat la TV, online, culminând cu dezvăluirea adevărului offline, în parcul Lumea Copiilor. „Usita secretă”, o structură gonflabilă în formă de cascaval, plasată la intrarea în parc dezvăluia drumul spre cel mai amuzant spital de cascaval. Înăuntru, personajele noii colectii Kinder Surprise, the Mouse Doctors îi asteptau pe copii si pe fanii de toate vârstele pentru o distractie ca la carte.
„Surpriza Toamnei vine în fiecare an de la Kinder Surprise. După stabilirea unui record mondial anul trecut, ne-am dorit să surprindem din nou printr-un eveniment spectaculos care marchează întoarcerea din vacantă a celui mai iubit ou de ciocolată. Ne-am propus ca, împreună cu partenerii nostri de la Lowe, să transformăm începutul fiecărei toamne într-un moment asteptat cu nerăbdare de cei mici si părintii lor.”, spune Camelia Dâu – Senior Brand Manager Kinder.
În structura ce imita rotile de cascaval, concepută sub forma unui labirint, copiii au făcut cunostintă cu cele 9 personaje din noua colectie Mouse Doctors (Babe Asistenta, Dentistul, Buseală, Yogi, Asistenta Dulcineea, Chirurgul, Bolnăviorul, Superior de la Prim Ajutor si seful spitalului, “Dr. Mouse”). Cei mici au fost „tratati” cu multă distractie, atât în interiorul spitalului, cât si în exterior, cu numeroase jocuri: vânătoarea de soricei, mersul prin mingi transparente, iar la final au construit un puzzle gigant. Atmosfera a fost întretinută de o trupă de gimnasti de la lotul national de gimnastică aerobică juniori si de trupa de street dance-copii, TRBL.
Campania va fi sustinută printr-o serie de evenimente in store gândite sub forma unei “caravane” a celui mai vesel spital de cascaval. Cabinetele Dr. Mouse urmează să fie amplasate în parcările câtorva hypermarketuri din Bucuresti, unde copii pot să devină pentru o zi asistentii lui Dr. Mouse. În această variantă, caravana urmează să străbată mai multe orase din tară.
Activarea continuă prin proiecte speciale în presă si online, spot TV semnat de Lowe&Partners si este sustinută pe partea de media de Initiative.
Campania de lansare a noii colectii Kinder Surprise a fost dezvoltată integrat de echipele Lowe&Partners, Initiative, HyperActive si GolinHarris care au gestionat componentele de creatie, BTL, media, digital communication si PR, în colaborare cu echipa Ferrero coordonată de Camelia Dâu – Senior Brand Manager Kinder.
Grupul Ferrero este un producător international de dulciuri si ciocolată care numără în portofoliu branduri de renume precum Kinder Surprise, Kinder Chocolate, Kinder Bueno, Kinder Pingui, Ferrero Rocher, Raffaello, Mon Chéri, Nutella, Tic Tac.
Calitate desăvârsită, precizie de înaltă clasă, prospetimea produsului, o selectie atentă a celor mai bune materiale, respect si consideratie pentru clienti: acestea sunt valorile ce definesc Grupul Ferrero si care au transformat produsele în cele mai cunoscute si iubite dulciuri de milioane de consumatori din întreaga lume. Pentru informatii suplimentare vă rugăm să accesati site-ul www.povesteakindersurprise.ro / www.ferrero.ro.
Lowe, Initiative, HyperActive, GolinHarris, Brand Connection si Medic One formează unul dintre cele mai puternice grupuri de comunicare din România.
Grupul a fost înfiintat în anul 1993 si în cei 18 ani de existentă si-a extins aria de expertiză dezvoltând companii specializate de creatie, media, relatii publice, comunicare medicală si digital advertising.
Începând din anul 1995 Interpublic Group of Co’s [NSE:IPG] detine actiuni în companiile grupului. Printre clientii agentiilor din grup amintim: Bergenbier S.A, BMW, Crucea Rosie Română, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Johnson&Johnson, kika, Labormed, Orange, RBS - Royal Bank of Scotland, Unilever.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info