• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Kaspersky Lab a obtinut o serie de patente pentru cele mai noi tehnologii

Kaspersky Lab a obtinut o serie de patente pentru cele mai noi tehnologii

Producatorul si distribuitorul de solutii de securitate, Kaspersky Lab, a anuntat obtinerea unui nou set de patente ce acopera tehnologiile IT folosite in gama de produse Kaspersky Antivirus si Internet Security 2009.

Patentul Nr. 7 392 544, aprobat de US Patent and Trademark Office pe 24 iunie 2008, a fost acordat unei metode de scanare antivirus cu setari variabile inventata de Mikhail Pavlyushchik. Aceasta presupune variatia dinamica a nivelurilor de scanare si a modulelor folosite de antivirus pentru a obtine performanta maxima.

Variatiile respective sunt dependente de perioada in care fisierele au aparut in calculator. Aceasta tehnologie poate prelungi timpul de scanare a fisierelor primite prin intermediul canalelor cu risc ridicat de infectare (retele P2P, atasamente email etc.), dar asigura un balans optim intre protectie si analiza profunda care nu putea fi implementat in sistemele antivirus anterioare, datorita limitelor stricte de timp acordate scanarii fisierelor.

Al doilea patent – Nr. 741 87 10 – aprobat de US Patent and Trademark Office, se refera la o metoda folosita pentru implementarea unei infrastructuri compusa din obiecte dezvoltata de Eugene Kaspersky, Andrey Doukhvalov si Andrey Kryukov. Infrastructura este proiectata pentru facilitarea dezvoltarii de aplicatii si sisteme programabile care proceseaza obiecte ierarhice. Aceasta unica tehnologie este larg raspandita in procesul de productie al firmei, fiind folosita in noua generatie de produse Kaspersky 2009.

Al treilea patent a fost acordat catre Kaspersky Lab in Rusia, pe 29 mai 2008, pentru un sistem de detectie si eliminare a rootkit-urilor dezvoltat de Andrey Sobko, unul dintre specialistii companiei. Metoda de detectie si eliminare a rootkit-urilor presupune un principiu de efectuare a unor capturi (snapshots) ale registrilor si fisierelor de sistem inainte si dupa incarcarea de drivere, care nu sunt folosite in procesul de "boot", si compararea acestora. Aceasta tehnologie, dezvoltata de Kaspersky Lab, este un pas important in lupta impotriva amenintarilor de tip rootkit.

Kaspersky Lab are in momentul de fata mai mult de 20 de patente in asteptare in Statele Unite si Rusia, care se refera la o arie de tehnologii dezvoltate de angajatii companiei. In plus, multe dintre solutiile de securitate din prezent au fost inventate de Kaspersky Lab si sunt utilizate sub licenta de companii precum: Microsoft (USA), Blue Coat (USA), Juniper Networks (USA), ZyXEL (Taiwan), Nokia ICG (USA), F-Secure (Finland), Aladdin (Israel) si BorderWare (Canada). Produsele si tehnologiile Kaspersky sunt utilizate de peste 250 de milioane de oameni in intreaga lume.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//