• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cosmote Romania sustine Let`s Do It, Romania 2011

Cosmote Romania sustine Let`s Do It, Romania 2011

Pe 24 septembrie 2011, Let’s Do It, Romania! dă startul celui mai mare eveniment de implicare socială: curăţenia în întreaga ţară, într-o singură zi! COSMOTE este partener Let’s Do It, Romania! cu pachete de comunicare ce includ telefoane Samsung I5500 Galaxy 5 oferite împreună cu extraoptiunea Smartphone.

Let’s Do It, Romania! este cel mai mare proiect de implicare socială din România, care îşi propune curăţarea deşeurilor din arealele naturale într-o singură zi. În 2010, peste 200.000 de voluntari au participat la Ziua de Curăţenie Naţională de pe 25 septembrie. În 2011, voluntarii sunt chemaţi pe data de 24 septembrie să facă parte din Echipa Naţională care va curăţa România.

Decizia COSMOTE România de a se alătura cauzei Let’s Do It! are ca punct de plecare unul dintre obiectivele pe care le-a stabilit compania – acela de a îmbunătăţi dimensiunea socială, dar şi mediul în care operează.  Astfel, COSMOTE România consideră că este în bună masură responsabilă de progresul şi prosperitatea socială a comunităţii şi depune eforturi în implicarea angajaţilor, clienţilor, furnizorilor şi partenerilor de afaceri în diferite iniţiative şi programe care răspund cerinţelor mediului social din România.

Un exemplu în acest sens este proiectul Green Office, ce se desfăşoară începând cu anul 2008 si care vizează reducerea amprentei companiei asupra mediului. Mai exact, acesta este un program intern ce se concentrează pe educarea şi implicarea angajaţilor în activităţi de protecţie a mediului, pornind din propriul birou. Angajaţii au urmat traininguri intensive privind protecţia mediului, iar în toate departamentele au fost instalate containere de reciclare, astfel încât hârtia şi plasticul sunt colectate separat. Peste 6.25 tone de hârtie şi 2.59 tone de material plastic au fost reciclate, iar consumul de energie electrică a fost redus cu 9.4% şi cel de apă cu 40%, în 3 ani.

COSMOTE România avea 6,6 milioane de clienţi la 30 iunie 2011. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007.

În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.3 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//