• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

The Money Channel va lansa grila de toamna

The Money Channel va lansa grila de toamna

Postul de business The Money Channel va lansa, din 22 septembrie 2008, grila de toamna cu noi productii si o grafica noua.
 
Grila de toamna The Money Channel imparte ziua in trei tronsoane distincte: "Hard day", "Ziua utila" si "Seara Sintezelor"  si se bazeaza pe acelasi concept de "neverending business news". Noutatile constau in lansarea  unor emisuni ce abordeaza alte segmente de business cum ar fi industria de media&advertising, sectorul antreprenorial, piata auto, IT&C etc.

Noua grafica a postului pune accent pe crearea unei identitati proprii fiecarei emisiuni atat prin culoare, cat si prin generice, rezultatul scontat fiind o mai buna retentie in mintea telespectatorilor. Intregul design sustine un brand empatic, axat pe relationare, modern, curat si luminos.

Noutatea tronsonului hard day (07:00- 18:00) o reprezinta rubricile de 15 minute cu informatii utile despre piata energiei, piata auto, domeniul bancar, piata imobiliara, precum si informatii despre accesarea fondurile europene. Incepand cu 11:45, la fiecare 45 de minute, Gabriel Avacaritei, Florin Cepraga, Ana Maria Vasile, Diana Gherghita si Ionel Danca se vor afla pe rand in studio cu cele mai importante stiri si informatii din domeniile respective.
 
"Ziua utila" se va derula în intervalul 18:00-20:00 sta sub semnul informatiei, al cunoasterii si al initierii. Acest segment orar va fi marcat atat de continuarea unor emisiuni deja consacrate, cum ar  fi Money Report, Brokerul Zilei, Market Briefing, cat si de introducerea unor emisiuni noi. O premiera este emisiunea Antreprenor, care se va difuza joia, in intervalul 19:30 - 20:00 si va fi realizata de Daniel Apostol.

Emisiunea isi propune sa comunice si sa sustina spiritul antreprenorial autohton si o va avea in studio, ca invitat permanet, pe Mihaela Balea, editor coordonator al sectiunii cu acelasi nume a cotidianului Business Standard. Impreuna cu invitatii lor, cele doua gazde vor incerca sa ofere informatii utile, modele si solutii reale celor care au afaceri pe cont propriu sau care doresc sa înceapa propria afacere.

Ziua continua cu "Seara Sintezelor", care se va intinde de la ora 20:00 pana la miezul noptii. Noutatile acestui transon vor fi emisiunile de 30 de minute, dedicate petei imobiliare, pietei auto, pietei IT&C si fondurilor europene. Noile productii se vor difuza de luni pana joi, incepanad cu ora 20:30.

O alta noutate este AdCouture, o emisiune de informatie si analiza, care va trata subiecte legate de piata de media&advertising din perspectiva business-ului. AdCouture va aduce telespectatorilor The Money Channel cele mai noi si mai importante stiri din industria de publicitate si media locala, dar si internationala, invitati si interviuri in exclusivitate. Emisiunea va fi prezentata de Serban Ciusca, directorul general al regiei de publicitate ARBOmedia si se va difuza lunea, incepand cu ora 23:00.

In plus, din aceasta toamna, The Money Channel include in grila o serie de documentare sub conceptul "idei care au schimbat lumea".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//