• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Colectare selectiva a deseurilor menajere in restaurantele KFC din Romania

Colectare selectiva a deseurilor menajere in restaurantele KFC din Romania

KFC Romania este primul lant de restaurante din categoria fast-food care ofera clientilor posibilitatea colectarii selective. Astfel, clientii care servesc masa in restaurantele KFC stradale au la dispozitie trei cosuri de gunoi pentru a colecta selectiv deseurile menajere (pentru plastic si metal, pentru gunoi menajer si pentru hartie).

In plus, pentru a face procesul de colectare selectiva mai simplu si, pe cat se poate, mai atractiv pentru clienti, atat mesele, cat si cosurile de gunoi au lipite instructiuni sub forma unor mesaje amuzante, care indeamna la interactivitate.

“Raspandite in Europa de Vest, deprinderile colectarii selective se dezvolta ceva mai greu in Romania, in parte si din cauza faptului ca populatiei nu i se ofera aceasta alternativa. In plus, asa cum spuneam, este vorba despre o deprindere – care, ca orice deprindere, se invata - si consideram ca nu este suficient sa amplasezi undeva trei cosuri doar pentru a respecta astfel prevederile legale".

"Este si motivul pentru care in restaurantele KFC vom incerca sa interactionam cu clientii si vom incerca sa constientizam impreuna necesitatea colectarii selective si importanta sa, inclusiv in ceea ce priveste protejarea mediului inconjurator", declara Carmen Lupulet, director de marketing KFC Romania.

Actiunea de colectare selectiva a fost demarata in toate restaurantele KFC din tara, exceptie facand cele situate in mall-uri. In acest caz, chiriasii sunt tributari deciziilor pe care le iau centrele comerciale, colectarea selectiva a deseurilor menajere facandu-se de catre acestia.

Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network.

In prezent, in Romania sunt deschise 40 de restaurante KFC dintre care 17 numai in Bucuresti, restul fiind in orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti si Brasov.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//