• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cum arata profilul de client Gold BCR si care este oferta bancii

Cum arata profilul de client Gold BCR si care este oferta bancii

Banca Comercială Română are, pentru clienţii cu venituri ridicate, un serviciu special - Personal Banking. Acesta face parte din oferta bancii pentru persoane cu disponibilităţi în BCR între 40.000 – 200.000 EUR, profesii liberale şi persoane cu notorietate pe plan local: medici, notari, avocaţi, contabili şi auditori, ingineri, veterinari, stomatologi, top manageri.

Prin serviciul Personal Banking, BCR ofera consultanţă personalizată privind produsele şi serviciile financiar bancare. in sprijinul identificarii solutiei investitionale optime. Totodată, clienţilor le sunt oferite şi carduri de tip Gold, concepute pentru a răspunde nevoillor specifice stilului lor de viaţă.

„Clienţii de card Gold sunt mai obişnuiţi să folosească acest instrument de plată şi fac în medie de 4 ori mai multe tranzacţii decât un posesor de card de credit standard. În acelaşi timp, şi aşteptările lor sunt mai mari. De aceea le-am studiat atent comportamentul de cumpărături şi avem pentru ei beneficii exact în ariile în care folosesc acest card: reduceri în magazinele de haine şi accesorii şi asigurări pentru călătorii”, spune Ahu Atay, Director Executiv Carduri BCR

73% dintre posesorii de card de credit Powercard Gold de la BCR sunt bărbaţi. Aceeaşi proporţie se păstrează şi în cazul plafonului acordat. Cei mai mulţi dintre clienţi, aproape 35% sunt din Bucureşti. Urmează regiunea de Centru  şi pe locul trei, ca număr de carduri de credit Powercard Gold deţinute este regiunea N-E. Aproape 70% dintre posesorii de carduri Powercard Gold BCR au între 35 şi 55 de ani.
        
Pentru a completa oferta pentru clienţii cu venituri ridicate, BCR are acum în portofoliu şi cardul de debit BCR Gold Mastercard. Este un card de debit în lei, ataşat unui cont curent standard, cu tehnologia cip încorporată, embosat, utilizabil în ţara şi străinătate (unde este afişată sigla Mastercard), cu posibilitatea irolarii în 3D-Secure (pentru plăţi on-line). Cine aplică până la finalul anului 2011 şi apoi utilizează cardul 2 luni la cumpărături/pe internet în valoare de minim 700 lei primeşte înapoi în cont 70 lei.

Clienţii care deţin un card BCR Gold Mastercard beneficiază de: acces gratuit în Business Lounge-ul Aeroportului Otopeni Bucureşti şi cel al Aeroportului Internaţional Cluj - Napoca pentru posesor şi un invitat; reduceri substanţiale la parteneri de top prin Programul Mastercard Elite din zona sănătate şi fitness, cumpărături, restaurante, printre care: Azay, Cacharel, Canali, Distinto, ElysA©e Concept, Ermenegildo Zegna, Emporio Armani, Helvetansa, Boss Hugo Boss, Kartell, Leonidas, Marella, Moschino, Novias, Phylosophy, Rovere Mobili, Venchi;  puncte de loialitate pentru tranzacţiile efectuate la orice comerciant din ţară, străinătate sau pe internet; pachet de asigurări gratuite pe parcursul călătoriilor în străinătate care oferă - asigurarea bagajelor în cazul pierderii, furtului sau distrugerii, acoperirea cheltuielilor necesare în cazul întârzierii bagajelor, asistenţă medicală si acoperirea cheltuielilor medicale de urgenţă, despăgubiri in cazul întârzierii mijloacelor de transport, asigurare de răspundere civilă, asigurarea documentelor de identitate / paşaportului, cârdurilor de credit, biletelor de transport în urmă pierderii, furtului, distrugerii, protecţie juridica; servicii de înlocuire card şi eliberare cash în regim de urgenţa.

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinţe şi a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienţi şi banca Nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principală instituţie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse şi servicii financiare prin intermediul unei reţele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor şi 668 de unităţi retail localizate în majoritatea oraşelor din întreaga ţară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piaţa cardurilor şi a tranzacţiilor bancare, clienţii BCR având la dispoziţie cea mai mare reţea naţională de ATM - peste 2.000 de bancomate şi POS - peste 18.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianţi, precum şi servicii complete de Internet banking, phone-banking şi e-commerce.

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,4 milioane de clienti în cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2010, Erste Group detinea active totale în valoare de 205,9 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 1.015,4 milioane EUR si un raport cost/venituri de 48,9 %.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//