• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Provident Financial ajuta copii si tineri bolnavi de cancer, alaturi de Asociatia Little People Romania

Provident Financial ajuta copii si tineri bolnavi de cancer, alaturi de Asociatia Little People Romania

Peste 1000 de pacienti din 5 centre de onco-pediatrie din tară vor primi asistentă în cadrul programului de îmbunătătire a vietii copiilor si tinerilor bolnavi de cancer, dezvoltat de către Asociatia Little People România cu sprijinul companiei de credite de consum Provident Financial România. Astfel, Provident a anuntat că a donat Asociatiei peste 118.000 de lei pentru continuarea programelor sale de asistentă psiho-socială menite să îmbunătătească sansele de supravietuire ale acestor tineri.

Cu ocazia împlinirii a 5 ani de activitate pe piata din România, Provident le-a propus clientilor, angajatilor si agentilor săi trei cauze sociale din domeniul sănătătii si i-a invitat să aleagă proiectul care va beneficia de finantarea companiei, a cărei valoare a fost calculată pe baza numărului de împrumuturi emise de Provident în iulie. Peste 61.000 de persoane s-au implicat în alegerea cauzei si au decis ca donatia să fie directionată către Asociatia Little People România, cunoscută pentru eforturile sale împotriva cancerului la copii în România.

„Programele noastre se axează, printre altele, pe terapia prin artă, dramaterapie si ludoterapie, ajutându-i pe copii să îsi învingă temerile, să-si îmbunătătească respectul de sine, să se familiarizeze cu procedurile medicale si cu mediul spitalicesc. Pentru a mări vizibilitatea proiectelor noastre, lansăm astăzi Campania Contra Cancer, care debutează cu un maraton la care participă doi studenti clujeni, care vor alerga peste 700 de kilometri pe parcursul a 7 zile”, a declarat Shajjad Rizvi, presedintele Asociatiei Little People România.

Finantarea oferită de Provident va fi folosită pentru continuarea programelor de asistentă psiho-socială de care beneficiază 80% dintre copiii tratati de cancer în România. De asemenea, voluntarii, studentii psihologi si coordonatorii de operatiuni din cele 5 centre din tară vor fi implicati în activităti constante menite a le dezvolta abilitătile, competentele si cunostintele în domeniul cancerului la copii.

„În România există numeroase cazuri sociale care au nevoie de ajutor. Le multumim tuturor clientilor, agentilor si angajatilor care au răspuns invitatiei noastre de a se implica, cu un simplu vot, în acest proiect. Sperăm că, împreună cu Asociatia Little People România, vom ajuta la îmbunătătirea vietii copiilor si a tinerilor bolnavi de cancer obligati să înfrunte prea devreme greutătile vietii", a declarat Russell Johnsen, directorul general al Provident Financial România.

Pentru a ajuta la promovarea acestei cauze sociale, Provident a anuntat că va ceda o parte din spatiul său publicitar deja cumpărat în scopuri comerciale pentru o campanie menită să ajute Little People să strângă fonduri aditionale. Spatiul comercial cedat include peste 235 de spoturi pe posturi nationale de televiziune si peste 50 de advertoriale si de machete în presa locală si centrală. Provident va achita inclusiv contravaloarea producerii spotului TV si a machetelor de presă care, împreună cu echivalentul de ratecard al spatiului publicitar, valorează peste 250.000 de lei.

Provident Financial România este singura institutie financiară din România care oferă împrumuturi la domiciliu, un serviciu optional prin intermediul căruia clientii pot primi banii în 48 de ore chiar la ei acasă, unde un agent îi va vizita apoi pentru încasarea ratelor. Compania face parte din grupul britanic International Personal Finance, lider în furnizarea de credite de consum la domiciliu, cu peste 2,2 milioane de clienti în întreaga lume. Grupul este inclus în indicele FTSE 250 al Bursei din Londra si are 6.200 de angajati care lucrează împreună cu peste 26.000 de agenti în sase tări, pe două continente.

Asociatia Little People îsi desfăsoară activitatea în domeniul reabilitării încă din anul 1996, asigurând servicii de suport psiho-social pentru copii si tineri adulti care sunt tratati de cancer. În prezent, Asociatia Little People desfăsoară programe de asistentă oncologică în fiecare zi, de luni până duminică, în toate sectiile onco-pediatrice principale din tară: în Cluj-Napoca, Timisoara, Bucuresti si Iasi, asigurând astfel asistentă pentru 80% dintre copiii aflati sub tratament la ora actuală în România. Studenti si absolventi de psihologie din 5 universităti din România sunt pregătiti si monitorizati să desfăsoare un program de interventie specific si să urmeze un plan de activităti conceput de către Asociatia Little People special pentru copiii spitalizati.

În cursul anului 2006, Asociatia Little People a înfiintat Clubul TEMERARII pentru adolescentii si tinerii adulti din România care au învins în lupta cu cancerul. Clubul TEMERARII are membri din 55 de localităti de pe teritoriul României, devenind astfel cel mai mare grup activ de sprijin reciproc în rândul adolescentilor si al tinerilor adulti si totodată cea mai mare comunitate de acest gen din Europa Centrală si de Est.

Provident Financial România este o institutie financiară nebancară înregistrată în Registrul General al Băncii Nationale a României si membră a Asociatiei Societătilor Financiare din România (ALB). Provident sprijină primul program non-profit de educatie financiară din România destinat publicului larg si anume Bugetul Familiei. Programul este derulat de APC România sub patronajul Autoritătii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (www.bugetulfamiliei.ro). De la începutul activitătii în România, Provident a investit aproape 500.000 de euro în programe de responsabilitate socială.

În 2009, Provident s-a clasat pe locul al doilea în topul companiilor mari din România cu cele mai ridicate niveluri de implicare si multumire ale angajatilor, potrivit unui studiu realizat de Hewitt Associates, un consultant independent în resurse umane. În prezent compania are peste 600 de angajati si peste 3.300 de agenti independenti în întreaga tară.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//