• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

KFC a deschis primul restaurant cu spatiu dedicat unei cafenele, in Bucuresti, in zona Dorobanti

KFC a deschis primul restaurant cu spatiu dedicat unei cafenele, in Bucuresti, in zona Dorobanti

Din septembrie, clientii KFC dispun de propria cafenea pentru a savura noile delicii din gama “Coffee&Sweets”, au anuntat reprezentantii companiei.

KFC Romania inaugureaza primul restaurant KFC cu spatiul dedicat unei cafenele. Noul restaurant KFC este situat in zona Dorobanti si are o suprafata de 374 mp - dintre care 40 mp pentru zona de cafenea - si concretizeaza o investitie de 600.000 de euro.

“KFC Dorobanti este un proiect test pentru noi, avand un spatiu de cafenea incorporat in restaurantul propriu-zis. Noul concept Coffee&Sweets i se potriveste foarte bine. Sugestia de a avea o cafenea, mai ales in restaurantele deschise in zone cu multe birouri sau cu traditie in petrecut timpul langa o cafea, au avut-o clientii nostri din Romania, fiind un test suta la suta local. Insa rezultatele vor fi luate in considerare de catre toti colegii nostri din Europa.”, declara Carmen Lupulet, director de marketing KFC Romania.

KFC Dorobanti a generat pe piata bucuresteana 50 de noi locuri de munca si se preconizeaza ca restaurantul va avea, in primul an de functionare, o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro.

Cafeneaua situata in interiorul restaurantului KFC Dorobanti ofera clientilor care ii trec pragul o atmosfera speciala in care pot savura binecunoscutele produse KFC sau pot opta pentru noile delicii din gama de cafea si deserturi, aparute recent in meniul KFC.

La inceputul lunii septembrie KFC Romania a introdus in meniu o noua gama de deserturi si cafea “Coffee&Sweets” care cuprinde trei noi specialitati de prajituri – Brownie, Cheesamisu si Tarta cu creme de ciocolata – si cinci sortimente de cafea - cafea normala, expresso, latte machiatto, capucinno si ciocolata calda.

Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network. KFC Dorobanti este al 41-lea restaurant KFC din Romania, al saptelea restaurant stradal din Bucuresti si al 16-lea din tara.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//