• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Obiective turistice si trasee turistice urbane ce pot fi facute cu bicicleta - initiativa Raiffeisen Bank

Obiective turistice si trasee turistice urbane ce pot fi facute cu bicicleta - initiativa Raiffeisen Bank

Site-ul www.orasulpebicicleta.ro este primul site de turism urban pe bicicleta si cuprinde Bucurestiul, Iasiul, Brasovul, Constanta si Clujul. Intr-o prima etapa, pana pe data de 5 octombrie, locuitorii acestor orase sunt invitati sa propuna cele mai frumoase si inedite obiective turistice. Cele mai bune si mai votate propuneri si descrieri de obiective turistice sunt premiate cu biciclete si accesorii pentru biciclete.

In momentul de fata, cele mai multe propuneri sunt pentru Bucuresti (115 obiective), urmat de Cluj (81 obiective), Iasi si Brasov (egalitate, 67 obiective) si Constanta (62 obiective). Oamenii au fost incurajati sa isi sustina orasul si prin concursuri la posturile de radio locale, avand ca premii tot biciclete galbene Raiffeisen Bank.

Etapa a doua a proiectului „Orasul pe bicicleta” o reprezinta asezarea obiectivelor turistice pe trasee care pot fi facute cu bicicleta. Primul tur al acestor trasee, cel inaugural, va fi condus in fiecare oras de un blogger, care va incerca sa gaseasca cele mai interesante obiective turistice pornind de la propunerile de pe site. Tururile, la care accesul este liber, vor avea loc pe 21 septembrie in Constanta (cu Gabi Macovei), 23 septembrie in Iasi (cu Adrian Ciubotaru), 27 septembrie in Cluj (cu Cristian China Birta, „Chinezu”), 30 septembrie in Brasov (cu Cabral Ibacka) si 1 octombrie 2011 in Bucuresti (cu Mihai Dobrovolschi). 

Raiffeisen Bank a lansat I Love Velo in mai 2010, in parteneriat cu Asociatia Green Revolution. Intre timp, I Velo a devenit cel mai important program de inchiriere gratuita a bicicletelor din Romania. I Love Velo inseamna 1.100 de biciclete disponibile de luni pana duminica in cinci orase: Bucuresti (600 de biciclete), Brasov (100), Cluj-Napoca (135), Iasi (135) si Constanta (135).

In 2011, bicicletele au fost inchiriate de aproape 270.000 de ori, peste jumatate dintre utilizatori fiind din Capitala. Recent, Raiffeisen Bank si-a dotat 9 agentii din tara cu biciclete, care pot fi inchiriate gratuit de catre clientii bancii. Cele 5 orase pilot in care au fost instalate pana acum bicicletele Raiffeisen Bank sunt cele in care functioneaza si programul I Love Velo. Dintre cele 9 agentii, 5 sunt in Bucuresti, si cate una in celelalte orase.

“Orasul pe bicicleta” este cea mai recenta initiativa Raiffeisen Bank din cadrul proiectului „Din prietenie”, proiect menit sa creeze o atmosfera prietenoasa in agentiile bancii. De la finele lui 2009, 178 agentii Raiffeisen Bank din tara au intampinat clientii cu panouri cu amintiri (poze ale angajatilor sau ale clientilor), caricaturi, boluri cu fursecuri cu ravas, baloane, plicuri colorate, zone special amenajate pentru copii sau petreceri tematice.

Mai multe detalii despre regulamentul concursului pe site-ul www.orasulpebicicleta.ro.

Raiffeisen Bank Romania este o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Banca are o retea de peste 540 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, aproape 100.000 de IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//