• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Credit Europe Bank - comisioane mici pentru operatiunile prin Internet Banking

Credit Europe Bank - comisioane mici pentru operatiunile prin Internet Banking

Începând din această săptămână, operaţiunile bancare efectuate prin aplicaţia Credit Europe Net vor beneficia de comisioane reduse cu până la 100% faţă de cele practicate în sucursalele băncii. Comisioanele sunt cele mai mici de pe piaţa bancară din România, în acest moment, pentru acest tip de serviciu, spun oficialii bancii. Totodată, şi utilizatorii serviciului de Phone Banking - derulat prin CEBLine - vor beneficia de comisioane mai mici.

În cazul serviciului Internet Banking, de exemplu, sunt incluse în categoria operaţiunilor cu comison zero transferurile intra si inter-bancare (cu o anumită valoare), în lei şi valută, transferul între conturile proprii şi schimbul valutar. De asemenea, toate celelalte comisioane aplicabile operaţiunilor efectuate prin Internet Banking şi Phone Banking au cunoscut ajustări semnificative.

Pentru a veni în întâmpinarea celor interesaţi de utilizarea acestui serviciu, formalităţile contractuale au fost simplificate, iar token-ul (dispozitivul de logare pentru Internet Banking) poate fi trimis clientului prin curier, însoţit de un scurt ghid de utilizare. De asemenea, pentru eliberarea unui dispozitiv suplimentar se va percepe o taxă redusă, de doar 10 Euro.

Serviciile de Internet Banking şi Phone Banking devin astfel unele dintre cele mai simple şi totodată flexibile modalităţi de efectuare a operaţiunilor bancare, cu costuri semnificativ reduse în raport cu operaţiunile de la ghişeu.

Costurile operaţionale scăzute se vor adăuga beneficiilor deja existente – cum ar fi bonusurile pentru dobânzile acordate pentru depozitele constituite prin Internet Banking.

Dezvoltarea canalelor bancare alternative este una dintre priorităţile Credit Europe Bank pentru acest an, fiind menită să sporească atât eficienţa, cât şi uşurinţa în utilizare a serviciilor bancare puse la dispoziţia clienţilor săi.

Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, asigură o gamă largă de produse şi servicii către peste 420.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 78  de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//