• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandul ospitalitatii - prima carte romaneasca din domeniul brandingului, dedicata industriei ospitalitatii

Brandul ospitalitatii - prima carte romaneasca din domeniul brandingului, dedicata industriei ospitalitatii

Brandul ospitalitatii este prima carte romaneasca din domeniul brandingului ce abordeaza tematica atat de complexa a industriei ospitalitatii si a IV-a carte semnata de Cristian Caramida.

Avand ca obiectiv prezentarea notiunilor fundamentale despre brand si branding in contextul industriei ospitalitatii, cartea abordeaza temele esentiale pentru o buna cunoastere si exploatare a potentialului de brand hotelier.

Plecand de la conditiile speciale impuse industriei ospitalitatii si abordand fiecare element necesar constructiei unui brand de hotel, cartea este un indrumar folositor si o lectura placuta. Fara a folosi termeni academici, cartea se adreseaza in egala masura specialistului in marketing hotelier, managerului de hotel si directorului de resurse umane.

Lansarea cartii "Brandul ospitalitatii" este anuntata in cadrul Targului de Turism al Romaniei, editia de toamna 2011, cu sprijinul portalului online de turism www.TravelBank.ro si al Romexpo SA, organizatorul Targului de Turism.

"Brandul ospitalitatii" se va lansa in format 14/20cm, avand 240 de pagini, coperta tipar policromie, carton 300g/mp, plastifiere mata, interior tipar offset, o culoare, hartie chamois 80g/mp. Pana la lansarea oficiala, la nr. de telefon 0752.600.542 se pot primi pre-comenzi cu discount 30% fata de pretul de coperta.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//