• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cosmote - o noua campanie de imagine

Cosmote - o noua campanie de imagine

"Vine un moment în viaţa fiecăruia dintre noi când realizăm deodată că vorbim şi îi auzim pe cei dragi de lângă noi, dar in realitate nu îi ascultăm. Dăm vina pe haosul de zi cu zi pentru această lipsă de atenţie, dar adevărul este că nu mai avem răbdare pentru lucrurile importante, iar comunicarea reală, din inimă, aproape că a încetat. Acesta este momentul în care fiecare dintre noi ar trebui să revină la elementul esenţial al vieţii: grija faţă de celălalt", explica oficialii Cosmote.

"La COSMOTE, credem că a vorbi şi a asculta reprezintă acel dar suprem, nepreţuit, pe care îl are şi îl foloseşte o fiinţă umană. Ni se oferă atât de mult timp pentru a vorbi însă cu greu găsim timpul necesar pentru a-i asculta pe cei din jurul nostru. Acum ar putea fi momentul potrivit să schimbăm acest lucru!"

Fidel crezului său „Lumea noastră eşti tu”, COSMOTE România pune lucrurile într-o perspectivă diferită distanţându-se de cursa pentru mii de minute şi oferindu-le românilor, în locul acesteia, nu numai minute pentru a vorbi, ci şi pentru a asculta, mai spun reprezentantii Cosmote.

„A venit timpul să încetăm să mai numărăm minutele – nu fac altceva decât să marcheze trecerea inexorabilă a timpului. Când a fost ultima dată când ai ascultat practic ce ţi se spune? De ce să te grăbeşti să vorbeşti în loc să îi incerci să îi înţelegi pe ceilalţi? E timpul să ascultăm. Aceasta nouă campanie COSMOTE este o campanie care vorbeşte inimii şi sufletului românilor” a spus Costas Kapetanopoulos, Marketing & Communication Director, COSMOTE Romania.

"COSMOTE decide să deschidă o nouă cale a modului de a interacţiona cu cei de care ne pasă şi comunică aceasta prin intermediul noii campanii de comunicare care începe pe 15 septembrie, pe principalele reţele de televiziune, la nivel naţional. Prin acest demers, COSMOTE România devine generator de emoţii in industria telecom, de data aceasta nu numai prin oferte relevante care să surprindă piaţa, ci şi printr-un mesaj simplu care să emoţioneze consumatorul: sentimentele pot călători prin intermediul undelor radio pentru a suplini nevoia de empatie a fiecăruia dintre noi".

Ideea campaniei apartine regizorului grec Konstantin Pilavios, idee adaptată personal de acesta pentru COSMOTE România. Campania a fost realizată de Papaya Advertising, care colaborează cu Ogilvy România pentru campanile de business ale COSMOTE.

COSMOTE România avea 6,6 milioane de clienţi la 30 iunie 2011. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu.

COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.3 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//