• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Miele - 2,95 miliarde de euro cifra de afaceri in anul fiscal 2010-2011

Miele - 2,95 miliarde de euro cifra de afaceri in anul fiscal 2010-2011

Compania germană Miele, numărul unu mondial în producţia de echipamente electrocasnice premium, îşi continuă ascensiunea şi anunţă vânzări de 2,95 miliarde euro la finalul anului financiar 2010/11, încheiat pe data de 30 iunie 2011. Valoarea atinsă reprezintă o creştere cu 4% a vânzărilor Miele la nivel global.


Asemenea anilor trecuţi, producătorul german obţine şi alte realizări considerabile, concretizate în numeroase premii pentru calitatea produselor şi a design-ului, ce subliniază imaginea excelentă a brand-ului şi poziţia acestuia pe piaţă, precum şi în noi inaugurări de galerii şi magazine exclusive Miele pe mapamond.

“Miele a reuşit să îşi menţină şi să îşi consolideze poziţia de lider pe o piaţă care se dovedeşte a fi dificilă în multe ţări. Creşterea dobândită este, înainte de toate, atribuită marilor noastre pieţe externe, precum Germania, dar şi vecinelor sale”, a declarat Olaf Bartsch, Managing Director şi membru în consiliul de administraţie al Miele.

Pe piaţa din Germania, cifra de afaceri Miele a crescut cu 3% faţă de anul precedent, atingând pragul de 865 milioane de euro. Revenirea economică din ţările scandinave, afectată în trecut de evoluţia euro, a avut un efect pozitiv asupra cifrei globale de vânzări. Dintre categoriile de produse, aparatura de bucătărie a înregistrat o creştere peste aşteptări.

Consiliul de conducere al companiei Miele vede anul financiar curent, 2011/2012, cu un optimism moderat: “În această perioadă, criza datoriilor afectează numeroase ţări din zona euro, completată de teama unei încetiniri a creşterii economiei SUA, nu doar în pieţele financiare, ci şi în cazul consumatorilor”, a declarat Dr. Markus Miele, reprezentantul uneia dintre cele două familii fondatoare. “Acest trend s-a făcut vizibil cu puţine luni în urmă şi este posibilă o intensificare a lui”, continuă Dr. Reinhard Zinkann.

Miele se regăseşte în poziţia avantajoasă de a beneficia de creşterea pe termen lung a cererii pentru echipamente electrocasnice de înaltă calitate, atât pe segmentul domestic, cât şi pe cel comercial. În ceea ce priveşte produsele destinate uzului casnic, grupul german deţine un portofoliu complex de electrocasnice premium pentru bucătărie, întreţinerea rufelor şi întreţinerea locuinţei, fiind prezent pe toate continentele şi, în cele mai multe cazuri, deţinând poziţia de lider pe segmentul premium. Portofoliul companiei este completat de echipamentele destinate segmentului comercial, reunite sub umbrela Miele Professional, divizia de importanţă strategică ce furnizează maşini de spălat rufe şi maşini de spălat vase profesionale, precum şi echipamente de spălare-dezinfectare şi sterilizatori pentru instrumentele medicale şi ustensile de laborator.

În anul fiscal recent încheiat, cifra de afaceri a Miele Professional a atins un nou record istoric, concretizat în vânzări de 307 milioane euro. Divizia de echipamente profesionale deţine în momentul de faţă o pondere de 11% în cifra de afaceri globală şi continuă să crească. În viitor, compania îşi va concentra investiţiile din acest domeniu pe tehnologia medicală, conform viziunii de a transforma Miele Professional într-un furnizor total ce oferă soluţii complexe şi complete pentru spitale şi chirurgi. Noul portofoliu include deja cel mai mare sterilizator cu aburi, prezentat de Miele în luna noiembrie a anului trecut, în cadrul  expoziţiei Medica din Düsseldorf. Primele instalaţii sunt gata şi funcţionează.
 
Volumul global al investiţiilor grupului Miele pe parcursul anului fiscal 2010/2011 se ridică la suma de 114 milioane de euro, principalele destinaţii fiind reprezentate de expansiunea şi modernizarea liniei de producţie şi a echipamentelor din fabricile din Bielefeld, Gütersloh şi Oelde. De asemenea, compania a inaugurat o nouă facilitate de producţie în Bürmoos, Austria, destinată noilor sterilizatoare cu aburi pentru industria medicală.

În prezent, Miele activează în 47 de ţări prin intermediul subsidiarelor proprii de vânzări şi în 50 de ţări prin intermediul distribuitorilor şi al importatorilor. Anul fiscal 2010-2011 a marcat şi startul operaţiunilor celei mai nou înfiinţate subsidiare Miele, în Malaezia.

În 50 dintre cele de mai mari oraşe de pe glob brandul Miele este ilustrat şi adus la viaţă în celebrele Galerii Miele. Şapte astfel de noi showroom-uri elegante au fost deschise pe parcursul anului anterior, în Brno (Cehia), Santiago de Chile (Chile), Seattle (SUA), Shanghai (China), Sydney (Australia), Vejle (Danemarca) şi Berlin (Germania).

Alături de accentul pus pe distribuţie, noi produse şi tehnologii oferă un impuls creşterii afacerii Miele la nivel global. Printre acestea se numără cele mai rapide maşini de spălat vase din categoria încorporabile, primul sistem de călcare activă cu aburi din istoria companiei (FashionMaster), precum şi dezvoltări semnificative ale portofoliului de plite, aspiratoare şi cafetiere.

Miele şi-a continuat şi în anul precedent rolul de inovator în domeniul întreţinerii rufelor, prin noi patente, cum ar fi: dozatorul automat pentru detergent lichid şi pudră (AutoDos), sistemul de curăţare cu abur (SteamCare) şi sistemul de monitorizare permanentă a consumului de apă şi curent electric (EcoFeedback), disponibile în această combinaţie doar în oferta Miele. Dacă la expoziţia IFA 2010 Miele a prezentat primele electrocasnice din lume care pornesc automat atunci când electricitatea este la cel mai mic nivel al costului (Smart Grid), ediţia din acest an a celui mai mare târg de electronice şi electrocasnice din lume a marcat lansarea primelor echipamente ce îmbină tehnologia SmartGrid cu electricitatea generată prin intermediul tablourilor PV aşezate pe acoperiş.

Ca o recunoaştere a filozofiei companiei, “Immer besser” (Mereu mai bine), calitatea, eficienţa şi, nu în ultimul rând, design-ul produselor Miele au fost recunoscute public, ca  urmare a numeroase studii, chestionare aplicate consumatorilor şi premii acordate de jurii cu reputaţie din Germania şi de la nivel mondial.

Revista britanică 'Which?' a clasificat Miele ca fiind cel mai de încredere brand de electrocasnice, într-o categorie de cinci produse. Consumatorii din Australia au votat Miele drept producătorul celor mai bune maşini de spălat, într-un studiu condus de revista CHOICE. Într-un studiu despre satisfacţia consumatorului, realizat in SUA sub auspiciul J.D. Powers Association, maşinile de spălat vase de la Miele au ocupat primul loc pentru a doua oară consecutiv.

În Germania, Miele a câştigat peste 10 premii pentru design de produs cu maşina de spălat G 5935 SCi XXL, incluzând premiul 'red dot' pentru design şi premiul 'iF' pentru design de produs, două dintre cele mai râvnite distincţii din Germania. Pe lângă performanţă, încredere şi eficienţă energetică, maşinile de spălat de la Miele au fost apreciate şi pentru design, aspect privit de consumatori ca fiind un criteriu important de diferenţiere pe categoria echipamentelor încorporabile.

În 2007, Miele Appliances SRL şi-a deschis porţile şi în România, una dintre principalele ţări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//