Tchibo Romania, impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, au demarat campania Inspira ~ prin gestul tau! Sustine tinerii artisti!, o campanie integrata, cu aroma de ~ cafea. In urma pitchului organizat in luna iunie 2008, pentru actiuni de ~ BTL ale ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Tchibo si Propaganda au demarat campania Inspira prin gestul tau! Sustine tinerii artisti!
Tchibo Romania, impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, au demarat campania "Inspira prin gestul tau! Sustine tinerii artisti!", o campanie integrata, cu aroma de cafea.
In urma pitchului organizat in luna iunie 2008, pentru actiuni de BTL ale marcii, agentia Propaganda a fost desemnata castigatoare. Agentia va asigura pentru portofoliul marcii Tchibo servicii de strategie, creatie, account handling, productie si DTP pentru proiectele dezvoltate pe piata locala.
Campania "Inspira prin gestul tau! Sustine tinerii artisti!" se deruleaza in perioada 15 septembrie 2008 - 15 ianuarie 2009. Obiectivul campaniei il reprezinta consolidarea cafelei Tchibo Exclusive in segementul premium, implicand consumatorii in sustinerea tinerilor artisti din trei domenii diferite: design genti, design de obiecte interioare si fotografie.
Prin aceasta campanie, Tchibo ii ofera consumatorului posibilitatea sa se implice direct, sa sustina tinerii artisti, prin cumpararea pachetor de cafea participante la promotie. Instrumentul principal de promotie este site-ul campaniei www.inspirapringestultau.ro, conceput pentru o navigare facila, atat pentru consumatori, cat si pentru artistii care vor sa intre in concurs.
Pe de o parte, artistii isi pot inscrie proiectele pe site, iar vizitatorii le pot vota pe cele preferate. in urma votarii proiectelor si a jurizarii specializate, vor fi alesi trei artisti cu cele mai bune trei proiecte, aferente celor trei domenii. Acestia vor primi din partea Tchibo Romania atat suport financiar pentru realizarea proiectelor, cat si vizibilitate si posibilitatea de afirmare.
Pachetele participante la promotie sunt: Tchibo Exclusive 500g, Tchibo Exclusive 250g, Tchibo Exclusive Decaf 250g, Tchibo Exclusive Instant 100g si Tchibo Exclusive Instant Decaf 100g. Acestea au aplicate stickere specifice. Odata cumparat pachetul, consumatorul gaseste pe sticker un cod unic, cu care se poate inscrie la promotie prin SMS sau pe site-ul campaniei www.inspirapringestultau.ro, alegand un domeniu anume. In urma tragerii la sorti, consumatorii care au trimis codurile pot fi castigatorii a creatiilor originale realizate chiar de artistii finalisti.
"Se spune ca daca vrei sa schimbi viitorul, trebuie sa incepi de azi. Iar noi am inceput! Cultura Tchibo este caracterizata prin orientarea catre consumator, disciplina si spirit antreprenorial. Prin intermediul acestei campanii, consumatorii vor avea ocazia sa se implice intr-o calatorie incredibila, cu premii inedite, care le vor da posibilitatea tinerilor artisti sa-si puna in practica proiectele la care viseaza. In felul acesta imaginea companiei noastre devine mai complexa, trecind de la o companie internationala de cafea, la una matura preocupata de activitati de responsabilitate sociala pe piata romaneasca", a declarat Monica Radulescu, Marketing Director Tchibo.
"Ne-a stimulat foarte tare aceasta campanie. Ni s-a parut o tema provocatoare, iar asocierea cu brandul Tchibo ni s-a parut fireasca - o cafea care te inspira! Procesul de dezvoltare al campaniei a implicat o echipa destul de larga, dar a fost fun, pentru ca toata lumea venea cu idei", a adaugat Sonia Vlad, Account Director al agentiei Propaganda.
Promotia "Inspira prin gestul tau! Sustine tinerii artisti!" va fi puternic promovata la nivel national, atat in mediile clasice, cat si cele neconventionale: presa, TV, Internet, actiuni BTL.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info