• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Email Marketing Academy - Training pentru Strategii de Succes in Email Marketing, 30 septembrie 2011

Email Marketing Academy - Training pentru Strategii de Succes in Email Marketing, 30 septembrie 2011

World Trade Center Bucuresti, in parteneriat cu White Image-Loyalty Solutions, liderul in solutii de email marketing din Romania, organizeaza in data de 30 septembrie 2011, la WTC - sala Mexico&Seoul, evenimentul Email Marketing Academy, primul training interactiv de email marketing din Romania, dedicat profesionistilor in marketing care doresc optimizarea rezultatele actiunilor de email marketing.

2011 va fi un an de succes pentru companiile care reusesc sa foloseasca eficient actiunile de marketing in campaniile de emailing. Utilizatorii de Internet reprezinta noul target abordabil al companiilor, insa acestia au un stil comportamental diferit: devin tot mai atenti in a-si lasa datele personale online, inclusiv adresele de email, tot mai multe companii se confrunta si cu dificultati in cresterea organica a bazelor de date.

S-a marit intervalul de timp de la primul contact pana la o decizie de cumparare, mai ales in contextul actual economic. Procentul celor care isi citesc email-ul utilizand cele mai noi dispozitive (telefoane mobile, ipad-uri, etc) se dubleaza de la an la an, retelele sociale tind sa inlocuiasca pe viitor comunicarea directa.

"Studiile arata ca ai doar 7 secunde sa captezi atentia abonatilor deoarece in 2011 rata de deschidere medie a scazut de la aprox. 24.5% la aprox. 21.5%. Ratele de click din email-uri urmeaza si ele trendul descendent, userii fiind bombardati de un volum tot mai mare de emailuri. Eficientizarea tuturor activitatilor de marketing in noul context economic si social devine crucial", subliniaza organizatorii.

"La Email Marketing Academy, participantii vei invata: Cum sa-ti construiesti liste de abonati/clienti; Cum sa optimizezi si sa testezi o campanie si cum sa integrezi social media in planurile de email marketing; Cum sa reactivezi userii inactivi; Cum sa-ti imbunatatesti ratele de livrare in Inbox; Raspunsuri la intrebarile tale trimise pe Twitter, Facebook. Vei descoperi mai mult decat idei de imbunatatire a rezultatelor, vei parcurge sesiuni de lucru interactive (studii de caz) si planuri pas cu pas de crestere a performantelor", mai spun organizatorii evenimentului.

"In sesiunile de training vei putea sa-ti analizezi actual strategia de email marketing si sa-ti extinzi aria de expertiza si cunostintele in domeniu
vei descoperi acele informatii necesare optimizarii actiunilor tale de email marketing, indiferent ca activezi in domeniul B2B sau B2C si indiferent ca provii dintr-o agentie, corporatie mare sau mica".

Email Marketing Academy pune la dispozitie experienta celor mai buni profesionisti in email marketing din Romania, peste 8 ani de experienta exclusiv in email marketing, singurele studii de email marketing din Romania si UE, peste 100 de articole de specialitate. Trainerii sunt Andrei Georgescu si Alex Goaga.

Andrei Georgescu este fondatorul companiei romanesti de e-mail marketing White Image-Loyalty Solutions, premiata de doua ori cu Aur la Marketing Sherpa, cel mai mare eveniment de email marketing din lume. Are peste 11 ani de experienta in marketing si 8 de experienta in email marketing.

In prezent White Image este lider in solutii de email marketing in Romania si a fost prima companie din Europa de Est certificata pentru bune practici ce demonstreaza permanent ca email marketing inseamna mai mult decat un simplu email. Din 2003, White Image arata tot ce sta in spatele unui email si, mai ales, cum trebuie sa se desfasoare o comunicare one-to-one pentru a avea rezultatele asteptate.

White Image furnizeaza solutii de email marketing pentru branduri precum eMag, ING, Oriflame, Edenred, Ziarul Financiar, Publica, Dacia, Renault, Happy Tour, Farmaciile Dona, Pagini Aurii, Erste Asset Management, Altex, Philip Morris si multe alte mari branduri.

Alex Goaga este Art director la White Image, cu o experienta de 7 ani in design. Alex urmareste in toate propunerile sale grafice doua lucrui esentiale: claritate si simplitate. In calitatea sa de designer a realizat lucrari dedicate unui public foarte variat si a lucrat grafica pentru mai multe medii de comunicare: print, out-door cat si pentru materiale textile. Printre creatile lui cele mai vizibile se numara grafica pentru campaniile radio ZU. Ultimii 3 ani i-a dedicat exlcusiv desingului web si noilor trenduri. 

Termenul limita de inscriere este 26 septembrie 2011, in limita locurilor disponibile. Pe site-ul www.emacademy.ro pot fi gasite detalii complete despre eveniment si se poate efectua inscrierea pentru participare. SMARTfinancial.ro sprijina evenimentul in calitate de partener media.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//