• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

KFC, Pizza Hut si PHD au strans aproximativ 38 000 de lei pentru campania Mame bune, copii sanatosi

KFC, Pizza Hut si PHD au strans aproximativ 38 000 de lei pentru campania Mame bune, copii sanatosi

In perioada iulie-august 2011, KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery au sustinut campania de strangere de fonduri “Mame bune, copii sanatosi”, reusind ca, impreuna cu clientii lor, sa stranga aproape 38 000 lei,  suma care va ajunge la organizatia World Vision Romania, initiatoarea proiectului.

“In Romania, asigurarea unei nutritii sanatoase a bebelusilor din comunitatile defavorizate este inca o mare problema. Ne bucuram ca am putut ajuta la strangerea de fonduri pentru acesti copii si le multumim clientilor nostri pentru ca s-au alaturat campaniei Mame bune, copii sanatosi” declara Carmen Lupulet, director de marketing KFC Romania.

Timp de doua luni, KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery si-au incurajat clientii sa doneze o suma modica (mai exact, 5 lei) pentru a ajuta la imbunatatirea sanatatii si nutritiei mamelor si copiilor din mediul rural. In semn de multumire, in schimbul donatiei, fiecare client a primit o bratara simbolica: “Bratara bunatatii”.

“Mame bune, copii sanatosi” este a doua campanie de strangere de fonduri a World Vision Romania, sustinuta de KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery. In luna octombrie a fiecarui an, in cele trei restaurante se desfasoara si campania “Vreau in clasa a IX-a”, campanie care are ca scop ajutarea copiilor defavorizati sa-si continuie studiile liceale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//