• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

pastel devine agentie de comunicare ce ofera experiente complete de brand

pastel devine agentie de comunicare ce ofera experiente complete de brand

Grupul de firme Pastel Group sărbătoreste anul acesta 5 ani de activitate si îsi reuneste toate serviciile sub umbrela amplă a marketingului experiential si sub denumirea comună de pastel. Agentia pastel devine astfel agentia de comunicare integrată ce oferă experiente complete de brand, se precizeaza intr-un comunicat de presa.

Schimbarea a venit ca urmare a trecerii pastel într-o nouă etapă de maturitate, explica reprezentantii companiei. Identitatea actuală exprimă corect spiritul si valorile agentiei, fiind în acord cu perceptia clientilor asupra sa. Procesul de rebranding a adus cu sine modificări structurale pe toate palierele (resurse umane, client-service, financiar, administrativ, know-how), pentru a putea sustine din interior noua promisiune a companiei. Odată cu aceasta, agentia a lansat si noul site si a revitalizat blogul. pastel a lansat totodată si site-ul www.marketingexperiential.ro, un spatiu de know-how pentru experientele complete de brand.

“Sloganul a bright experience ne indică pozitionarea pe zona serviciilor de marketing experiential.  În acelasi timp, arată că noi însine suntem o experientă grozavă pentru clientii nostri, prin lucrările pe care le realizăm, prin entuziasmul real al echipei, prin preocuparea continuă de a oferi solutii”, a declarat Ioana Mucenic, visionary managing partner pastel.

De la începutul anului 2011 si până în prezent, pastel si-a îmbogătit portofoliul de clienti si de proiecte cu Unilever Food Solutions (campanie locală si regională), Kraft Foods (campanii in-store), TenarisSilcotub (organizare de evenimente), Vichy (design), Heidi Chocolat (packaging), precum si prin câstigarea pitch-urilor organizate de Agentia Natională de Reglementare în Telecomunicatii, TNT si Avon Cosmetics.

„Sunt 5 ani de muncă continuă, 5 ani în care am învătat enorm de la fiecare client si campanie în parte. Cu ocazia acestei aniversări, ne dorim ca pastel să se pozitioneze pe piată ca agentie de marketing experiential si să oferim clientilor nostri experiente complete si spectaculoase pentru brandurile lor”, a declarat Dana Popa, realistic managing partner pastel.

Agentia a fost înfiintată în 2006 de Ioana Mucenic si Dana Popa, la vremea respectivă doar studente în ultimul an. Capitalul de pornire a constat în 200 de euro, un laptop si o idee. La 5 ani distantă, agentia are o echipă de 15 persoane si peste 40 de clienti, din care aproximativ jumătate sunt colaborări de lungă durată.

pastel este agentia de comunicare specializată în crearea de experiente de brand. Printre clientii agentiei se numără Heidi Chocolat, L’Oréal România, Kraft Foods România, Unilever Food Solutions, Petrom S.A., Silcotub Tenaris, Avon Cosmetics România, Bonduelle, Monsanto, KWS Seminte. La acestia, se adaugă campania socială Sport pentru Viată, cel mai longeviv proiect al agentiei. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//